מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / השפעתן של מכונות אריזה מתקדמות על בטיחות הלקוחות

השפעתן של מכונות אריזה מתקדמות על בטיחות הלקוחות

20 בJune 2024 כללי

מכונות אריזה מתקדמות, מהסוג שאנו משווקים כאן ב”סטארפק”, מייעלות ומשפרות את תהליכי העבודה בבית העסק בצורה משמעותית. מבחינות רבות לא ניתן לשמור על רווחיות וצמיחת היקף הייצור ללא מכונת אריזה מתאימה המבצעת ביעילות את הפונקציות הרלבנטיות עבור אותו מערך ייצור. אך זו אינה תרומתן היחידה של מכונות אריזה מתקדמות. לפחות חלקן גם מסייעות לבית העסק להגן על לקוחותיו מבחינה בטיחותית, ומסייעות לו גם להגן על עצמו מפני תביעות.

 איזה סוג של מכונת אריזה מתקדמת מסייע לשמור על רמת הבטיחות של לקוחות העסק ולהגן על החברה עצמה מפני תביעות עתידיות? חלק בלתי מבוטל מהאינטרסים של עסקים יצרניים כיום בבניית מערך ייצור ואריזה מתקדם ויעיל הוא גם צמצום (ובשאיפה ביטול מוחלט) של מפגעים בטיחותיים אשר עלולים להגיע עד ללקוחות עצמם.

אילו מכונות אריזה מסייעות לשמור על בטיחות הלקוחות וכיצד?

דוגמה ראשונה ומתבקשת למכונת אריזה אשר ייעודה העיקרי הוא בקרת בטיחות ושמירה על בטיחותם האישית של לקוחות, היא כמובן גלאי מתכות תעשייתי. מדובר במכונה אשר סורקת כמויות גדולות של מוצרים (במקרים מסוימים מדובר בכל מה שיוצא מפס הייצור, גם בפסי ייצור גדולים יחסית), ומוודאת כי אין בתוך המוצר מתכות וחומרים זרים שלא אמורים להיות בו. גלאי מתכות תעשייתיים מסוימים מיועדים אף לבחון תפזורות למיניהן, ובמקרה זה אין יותר מדי דרכים אלטרנטיביות טובות לוודא כי לא השתחלה פיסת מתכת בלתי רצויה למקום בו היא לא אמורה להיות. במיוחד כאשר מדובר במוצרי מזון, אך גם למשל במקרה של תרופות או מוצרי קוסמטיקה, מתכות בלתי רצויות עלולות לגרום לסכנות בטיחותיות משמעותיות בקרב הלקוחות המקבלים אותן.

מלבד גלאי מתכות תעשייתי, גם סוגים נפוצים רבים נוספים של מכונות אריזה מבטיחים כי המוצר הסופי לא יהיה חשוף לכל זיהום חיצוני. כך במקרה של כל מכונת אריזה המאפשרת לסגור בצורה הרמטית את אריזת המוצר, דוגמת מכונות הלחמה (הלחמת שקיות), מכונות וואקום וכד’. כך, לכל אורך הדרך שמהיציאה מפס הייצור ועד להגעה לידי הלקוח, המוצר מוגן וסגור הרמטית בתוך האריזה. מצב זה ניתן להשיג רק באמצעות מכונת אריזה מתאימה.

שמירה על טריות המוצר והגנה מתביעות

מכונת אריזה מתקדמת, דוגמת מכונת וואקום, גם מסייעת לשמור על טריות המוצר ולהאריך את אורך חייו. גם זה מפחית סיכונים של התקלקלות מוצרי מזון, למשל – מצב אשר גם כן מסכן את בריאות הלקוחות ולכן גם את החברה המייצרת עצמה.

בכל מקרה בו מגיעה פיסת מתכת בלתי רצויה (או חומר בלתי רצוי אחר) למוצר הסופי, נחשפת החברה לתביעות משמעותיות ביותר מצד לקוחות וארגונים להגנת הצרכן. מכונת אריזה אשר מפחיתה משמעותית את הסיכוי למקרים כאלו גם מפחיתה משמעותית את חשיפת בית העסק לתביעות. אינספור חברות וארגונים כבר ספגו הפסדים כבדים בעקבות תקלות אשר הביאו לפגיעה בלקוחות. הן מבחינת שמירה על בריאות הלקוחות והן מבחינת הגנה משפטית על בית העסק, כדאי להשתמש בכל אמצעי אפשרי לצמצום סיכונים, דוגמת שימוש במכונת אריזה מתאימה.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף, כמו גם המלצה וסיוע מקצועי בבחירת מכונת אריזה מתאימה ביותר עבורכם.

 



חזרה לכל המאמרים