מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / שימוש בטוח במוצר באמצעות שימוש במכונות המתאימות

שימוש בטוח במוצר באמצעות שימוש במכונות המתאימות

26 בApril 2022 כללי

מכונות אריזה וייצור מקצועיות מהסוג שאנו מציעים כאן באתר מאפשרות לייעל את תהליכי הייצור, להביא לייצור סדרתי מסודר ואיכותי יותר, להבטיח רמת אחידות גבוהה בין המוצרים ואריזות המוצרים השונות ועוד. פונקציה נוספת שמיכון מתאים יכול לקדם, אולי החשובה מכולן, היא הגנה על בטיחות הלקוחות והצרכנים אשר רוכשים את המוצרים (וכך גם הגנה על בית העסק עצמו מפני תביעות משפטיות). להלן מספר מכונות שתוכלו למצוא כאן אשר מבטיחות כי כלל המוצרים שייצאו מבית העסק שלכם הם נקיים ובטוחים לשיווק, מכירה ושימוש.

גלאי מתכות תעשייתי

מוצרים רבים אשר התצורה בה הם נמכרים היא תפזורת מסוג זה או אחר (נכון לגבי אינספור מוצרי מזון ותרופות, למשל) עלולים להכיל בטעות חלקים זעירים של מתכות וחומרים זרים אחרים, כאלו שאינם אמורים להיות שם. מפעל ופס ייצור הם דברים גדולים אשר מכילים אינספור גורמים מזהמים פוטנציאליים שונים, וקשה מאוד עד בלתי אפשרי לשמור כי אלפים רבים של מוצרים המיוצרים מדי יום ושבוע יהיו כולם סטריליים ונקיים במאה אחוז מאובייקטים זרים ובלתי רצויים.
לשם כך פותחו גלאי מתכות תעשייתיים, כמה דגמים מתוכם תוכלו למצאו כאן באתר. אלו הם גלאי מתכות המותאמים לשימוש תעשייתי, ומסוגלים לסרוק ביעילות ובמהירות רבה כמויות גדולות של חומרים (הן חומרי גלם והן תוצרי ביניים ותוצרים סופיים), ולאתר אובייקטים, גופים וחומרים זרים שהסתננו אליהם בטעות. במקרה של בתי עסק המייצרים מוצרים אשר גופים זרים המסתננים לתוכם יכולים לסכן את בריאות ושלום הלקוחות (דוגמת מוצר מזון עם פיסת מתכת שהסתננה פנימה בטעות), שימוש בגלאי מתכות תעשייתי מהווה הליך חובה של ממש.

מכונות אריזה בואקום ואריזה בשרינק

האופן בו המוצרים נארזים קובע עד כמה הם ממשיכים להיות חשופים לאוויר ולסביבה החיצונית להם, אשר משפיעה עליהם במהירות במקרים רבים. מוצר מזון אשר חשוף לאוויר, למשל, עשוי להתקלקל פי כמה וכמה מהר יותר מאשר מוצר הנמצא בוואקום. לכן, מכונות אריזה בואקום נחשבות כיום לסטנדרט עבור סוגים רבים של מוצרי מזון, בראש ובראשונה מפני שמדובר בשמירה על טריות המוצר עצמו, ולכן הגנה על הצרכנים והעלאת הסיכויים כי המוצר יגיע אליהם במצב טוב וטרי.
גם מכונות אריזה בשרינק מאפשרות להבטיח שמירה טובה יותר על מוצרים בשלבים שונים של תהליך הייצור. חימום ניילון השרינק גורם לו להתכווץ מעט ולהתקבע על גבי האובייקט הנארז בו. זה מסייע לשמור כאמור על מוצרים מסוגים רבים, ולהבטיח כי יגיעו ליעדם במצב טוב וברמת איכות גבוהה.

אינדוקציה (הלחמת רדיד אלומיניום)

מכונות אינדוקציה מאפשרות לאטום את המיכל, הבקבוק או האריזה של המוצר באמצעות הלחמה של רדיד אלומיניום מיוחד, אשר שומר על המוצר סגור הרמטית כל הדרך מפס הייצור ועד לידי הלקוח. רדיד זה מבטיח כי שום דבר לא ייכנס לתוך המוצר, לא יזהם אותו ולא יסכן את הלקוח שיצרך אותו בסופו של דבר. גם זו השקעה במידת הבטיחות המאפיינת את המוצרים היוצאים מבית העסק שלכם.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור