מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / רכישת מכונת פיקוק למערך הייצור בבית העסק

רכישת מכונת פיקוק למערך הייצור בבית העסק

14 בAugust 2022 כללי

בתי עסק שונים עושים שימוש במכונות מסוגים שונים, על פי צרכי מערך הייצור והאריזה של אותם מוצרים. אחד מסוגי המכונות הרלבנטיים עבור תחומי ייצור רבים הוא מכונות פיקוק, אשר יודעות לסגור הרמטית באמצעות פקקים אריזות מוצרים מסוגים שונים, בפרט בקבוקים במגוון גדלים ומכלים מסוגים נוספים.

 מהם המאפיינים החשובים של מכונות פיקוק אשר משפיעים בצורה המשמעותית ביותר על העבודה השוטפת במהלך הייצור, ויכולים לקבוע עד כמה יעיל יהיה מערך האריזה ומה יהיו הספקיו? להלן כמה מאפיינים של מכונות אלו שכדאי להכיר ולשים עליהם דגש לפני הרכישה.

פקקים במגוון גדלים שונים

במכונת פיקוק אוטומטית מתקדמת (מהסוג שאנו מציעים כאן באתר) ניתן להשתמש עבור מכלים ובקבוקים בגדלים שונים, וזו נקודה חשובה וקריטית ממש אשר אינה מובנת מאליה. מרבית בתי העסק היצרניים עבורם מכונת פיקוק היא בכלל רלבנטית מייצרים יותר מסוג אחד של מוצרים ולכן עושים שימוש גם באריזות ובקבוקים מגדלים שונים. גם כשמדובר במוצר אחד ויחיד, לרוב הוא מגיע בכמה גדלים שונים… מכונת פיקוק אוטומטית שיודעת לעבוד עם כמה סוגים וגדלים של פקקים ולהחליף ביניהם באופן אוטומטי על פי דרישה תחסוך לנו הרבה מאוד זמן והתעסקות, ותאפשר לייעל ולזרז את תהליכי הייצור והאריזה.

דחיסה יעילה בכמויות מדויקות

במקרים רבים מכונת פיקוק אוטומטית תהיה אחראית גם על המילוי של הבקבוק/מיכל לפני הנחת הפקק וסגירתו, ולכן חשוב כי מידת הדחיסה שמספקת אותה מכונה, כמו גם המדידה של הכמות הנכנסת אל הבקבוק, יהיו מדויקות ואופטימליות. על מנת להבין האם פרמטר זה רלבנטי ספציפית עבור סוג המוצר שאתם מעוניינים לבקבק ולפקוק מוזמנים ליצור קשר להתייעצות פרטנית.

הפעלה נוחה וידידותית

מכונת פיקוק מקצועית היא בדרך כלל מכונה גדולה ומורכבת, המהווה חלק משמעותי ונפרד מתהליך הייצור והאריזה כולו. למכונה מסוג זה חלקים רבים ושונים, כמו גם אופציות ואפשרויות הפעלה שונות. חשוב שהפעלת המכונה תהיה נוחה ופשוטה, וכי ממשק המשתמש יהיה ידידותי וברור. למכונות פיקוק מתקדמות בימינו צג דיגיטלי עם תפריט מפורט ונוח להבנה, אך חשוב לוודא כי המכונה שרוכשים היא אכן כזו שניתן להפעיל ולהבין בקלות רבה יחסית.

בלאי והחלפת חלקים

הבלאי הטבעי הנוצר כמעט בכל סוגי המכונות לאורך זמן עשוי להיות קריטי כאשר מדובר במערך אריזה שלם בדמות מכונת פיקוק אוטומטית גדולה. חשוב שהמכונה תהיה בנויה בצורה המאפשרת לה לעבוד באופן חלק לאורך זמן, עם צורך מינימלי בהחלפה של חלקים. זה עשוי לחסוך לכם הרבה מאוד זמן, וכאשר מדובר בלב ליבו של מערך האריזה והייצור שלכם, זמן שווה הרבה מאוד כסף.

כמובן שמומלץ להתייעץ פרטנית עם אנשי המקצוע שלנו בטרם רכישת מכונת פיקוק, על מנת להבין את כל הפרטים הקטנים והאם בכלל מכונה זו היא המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור