מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / רכישת מכונת וואקום למזון – כך תבצעו בחירה נכונה

רכישת מכונת וואקום למזון – כך תבצעו בחירה נכונה

14 בAugust 2022 כללי

ביותר ויותר תחומים בתוך עולם מוצרי המזון ניתן למצוא כיום שימוש באריזה בוואקום, מסיבות מובנות. בהתאמה, קיימות כיום בתחום של מכונות ייצור ואריזה מגוון מכונות וואקום מסוגים שונים, ומכונות מיוחדות המיועדות עבור מוצרי מזון. בחירה נכונה ומושכלת של המכונה הספציפית בה תשתמשו עשויה להיות אחד הגורמים העיקריים שיקבעו עד כמה יעיל יכול להיות מערך הייצור בבית העסק שלכם

כיצד מומלץ להחליט ולבחור מבין מגוון האפשרויות העומדות בפנינו כשמדובר במכונת וואקום לאריזת מוצרי מזון? הנה כמה שיקולים רלבנטיים ודרכי פעולה מומלצות, אשר יבטיחו כי אתם רוכשים את מכונת הוואקום הטובה והמתאימה ביותר לצרכים ולשימושים שלכם.

מידת האוטומציה של מכונת הוואקום

אחד השיקולים הראשונים שחשוב לקחת כאן בחשבון הוא מידת האוטומציה הרצויה. בפרט, האם מתאימה לנו יותר מכונת ואקום ידנית, אוטומטית או חצי אוטומטית? כאשר מדובר בבית עסק המייצר כמויות גדולות של מוצרים אשר צריכים כולם להיארז מיידית בוואקום, לרוב מכונה אוטומטית תהיה כמובן הבחירה המתבקשת. מכונות אוטומטיות מאפשרות לעמוד בהספקים הגבוהים ביותר, ולהבטיח כי כל כמויות המוצרים שאנו מייצרים ייארזו בוואקום בצורה אחידה ומושלמת. במקרים בהם האריזה הוואקום אינה צורת האריזה העיקרית, אך עדיין נדרשת עבור מקרים מסוימים ובודדים, ייתכן בהחלט כי מכונה חצי אוטומטית או אפילו ידנית תספיק לכם.

קצב עבודה

גם כשמדובר במכונה אוטומטית או חצי אוטומטית, חשוב לבדוק מבעוד מועד את קצב העבודה הממוצע של אותה מכונה ולבחון האם הוא מתאים לקצב העבודה הנוכחי, כמו גם העתידי הצפוי, במערך הייצור שלכם. חשוב לקנות מכונה שלא רק תעמוד בקצב של מערך הייצור שלכם כיום, אלא גם בעוד כמה חודשים, שנה או שנתיים מהיום. במידה ואתם מתכננים להכניס תהליכי מיכון וייעול נוספים ולהעלות את היקף הייצור, עדיף להצטייד במכונת וואקום בעלת הספק גבוה יותר כבר עכשיו, כך שהיא לא תיצור לנו צוואר בקבוק בהמשך.

ממשק הפעלה נוח וברור וליווי מקצועי בהמשך הדרך

נקודה זו עשויה להישמע טריוויאלית, אך בפועל היא חשובה מאין כמוה כך שכדאי לתת עליה את הדעת כבר במהלך ההתלבטות והחיפוש. מכונת אריזה בוואקום עשויה להיות מכונה גדולה ומורכבת, בה פס הייצור והאריזה שלנו יהיה תלוי במידה רבה. חשוב שנוכל להבין את המכונה ולהפעיל אותה ביתר קלות ונוחות, ושיהיה לה ממשק משתמש נוח וידידותי. אל תחששו להציג זאת כנקודה חשובה כשאתם מדברים עם הנציג שלנו, ולבקש הדרכה מפורטת בנוגע לתפעול השוטף של המכונה. כמו כן, חשוב לוודא כי אתם צפויים לקבל תמיכה טכנית צמודה ומידית בכל צורך שיעלה לאחר שהמכונה כבר תהיה אצלכם. כאן בסטארפק אנו מציעים כמובן תמיכה מסוג זה הן במהלך החיפוש והרכישה והן לאחר מכן במקרה של תקלות, בעיות או שאלות.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור