מאמרי מכונות אריזה

סוגי מכונות אריזה שכדאי להכיר

26 בOctober 2021 מאמרים סטארפק

מגוון מכונות האריזה המקצועיות הקיימות כיום בשוק מספק לכל בית עסק מכל תחום את הפתרון הטכני המושלם והמתאים ביותר, המאפשר לייעל את פס הייצור ולהגדיל את תפוקת העסק כולו. בין אם אתם מנהלים או בעלי עסק בתחום בו מכונות אריזה מקצועיות הן רלבנטיות המתעניינים בפתרון מסוג מסוים ובין אם מדובר בשלב זה בעניין כללי בתחום של פתרונות אריזה תעשייתיים, להלן כמה מסוגי מכונות האריזה המתקדמים שאנחנו משווקים, אותם כדאי להכיר:

מכונות שרינק

משפחה של מכונות אריזה יחסית מוכרות ונפוצות ביותר, בזכות הפתרון הנוח והיעיל שהן מספקות עבור מגוון רחב של מוצרים דוגמת מוצרי מזון ומשקאות, תרופות, אלקטרוניקה, קוסמטיקה ועוד. למרות שקיימות מכונות שרינק מסוגים שונים העיקרון הוא זהה – עטיפת המוצר בניילון נצמד מסוגים ועוביים שונים (בהתאם לסוג המכונה והמוצר הנארז) אשר אוטם לחלוטין מכניסה של אוויר ומאפשר לשמור על טריות המוצר ולהגן עליו בצורה יעילה.

אנו משווקים כיום מגוון מכונות שרינק מסוגים שונים המתאימות למפעלים/בתי עסק בעלי צרכים שונים לחלוטין. בקטגוריה זו תמצאו מכונות שרינק ידניות, חצי אוטומטיות ואוטומטיות לחלוטין, המתאימות כאמור למפעלים ופסי ייצור בסדרי גודל שונים ומסוגים שונים לחלוטין.

מכונות לעטיפת משטחים

זהו בעצם סוג של מכונת סטרץ למשטחים, הכוללת במה מסתובבת הנשלטת על ידי המפעיל עליה מונח המשטח. מכונה זו מאפשרת לעטוף ביעילות ובמהירות יחסית משטחים מכל סוג ומותאמת לעבודה רציפה, גם בתנאים מאתגרים ולא אופטימאליים.  מכונה לעטיפת משטחים פועלת באופן רציף עד לסיום מחזור העטיפה והאריזה, וכוללת מחשב אליו ניתן להזין תכניות מסוגים שונים עבור האריזה. כך ניתן להתאים את פעולת המכונה לסוג המשטחים הספציפיים עימם עובדים בבית עסק זה, ולייעל את שלב אריזת המוצרים, אשר עלול לקחת לא מעט זמן.

מכונות פלופאק

– כפי שניתן להבין משמן (מכונות “Flow-pack” – “אריזה זורמת”), מכונות פלופאק מסוגלות לארוז במהירות ובאופן אוטומטי כמות גדולה של מוצרים בפרק זמן נתון, ותוך ניצול יעיל ביותר של גליל הניילון המשמש כחומר גלם לאריזה. אנו משווקים הן מכונות פלופאק אופקיות (שוכבות) המתאימות יותר לאריזה של מתוקים, ירקות ופירות, בשרים ועוד, והן מכונות אנכיות (עומדות) המתאימות יותר לאריזה של חטיפים, אבקות מסוגים שונים ועוד. מדובר במכונות מהירות ויעילות ביותר, המגיעות בגדלים שונים.

מכונות ואקום

משפחה של מכונות אריזה הנחשבת למרכזית ביותר בעולם פתרונות האריזה התעשייתיים. מכונות אלו מוציאות את כל האוויר מהאריזה לפני סגירתה ואטימתה, ובכך מאפשרות לשמור בצורה האולטימטיבית על מוצרים מסוגים שונים. כמובן שבמקרה של מוצרי מזון הצורך בואקום באריזה הוא ברור, אך כיום משתמשים באריזת ואקום עבור מגוון רחב הרבה יותר של מוצרים. אנחנו מציעים מבחר עשיר של מכונות ואקום, כמו גם שירות של התאמה אישית של מכונת ואקום ייעודית עבור בית עסק מסוים, בהתאם לצרכיו הייחודיים, סוג המוצרים שהוא מייצר ואופיו של פס הייצור במקום.



Back to blog list



?אפשר לעזור
סגור