מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מתי הזמן הנכון לייעל את מערך האריזה ולהוסיף מכונת פלאופק ?

מתי הזמן הנכון לייעל את מערך האריזה ולהוסיף מכונת פלאופק ?

20 בMay 2022 כללי

בית עסק המתמחה בייצור מוצרים אלו או אחרים (הכוונה לבתי עסק המייצרים מוצרים מוחשיים, בניגוד לכאלו המעניקים שירות או מוכרים מוצר דיגיטלי) זקוק למערך אריזה אפקטיבי המסוגל לארוז בצורה אחידה וטובה כמויות גדולות של מוצרים, במיוחד אם מעוניינים להרחיב את מערכי הייצור והמכירה של העסק בהתמדה. אחת הדרכים הבסיסיות והמתבקשות ביותר לשדרג את מערך האריזה ולהגדיל משמעותית את ההספק שלו היא באמצעות מכונות אריזה פלאופק, אשר כבר מזמן הפכו לסטנדרט בעולם התעשייה והייצור. מתי מגיע הזמן הנכון לשדרג את מערך האריזה ולצייד את בית העסק במכונת פלאופק חדשה ומותאמת?

מכונות פלאופק – במה בדיוק מדובר ועבור מי זה רלבנטי?

רגע לפני שנגיע למסקנות בדבר הזמן ה”נכון” לייעל את מערך האריזה והייצור של בית העסק עם מכונת פלאופק חדשה, כמה מילים על מכונות אלו –

עבור מי שאינו מכיר טוב את המושג “מכונת פלאופק“, הכוונה היא למשפחה רחבה של מכונות אריזה אוטומטיות אשר כוללות פס עליו נעים המוצרים במהירות, ונארזים באופן אוטומטי לחלוטין. סביר להניח שכבר נתקלתם בלא מעט מכונות פלאופק מסוגים שונים, מפני שזוהי הדרך הנפוצה, המתבקשת וההגיונית ביותר לארוז כמויות גדולות של מוצרים בצורה אחידה ובמהירות רבה יחסית.

עבור מי מכונות פלאופק רלבנטיות? כפי שניתן להבין, עבור כל פס ייצור המוציא כמויות גדולות יחסית של מוצרים, בין אם מדובר במוצרי מזון, פלסטיק, אלקטרוניקה, תרופות, קוסמטיקה או כל תחום ייצור אחר. במידה ומעוניינים להספיק להוציא מפס הייצור כמויות גדולות מכל מוצר כאשר הן ארוזות בצורה אחידה, יסודית ומושלמת, מכונת אריזה פלאופק היא פריט מיכון בסיסי ומתבקש.

כיצד נדע מתי הזמן לשדרג את מערך האריזה של בית העסק עם מכונת פלאופק ?

עכשיו כשאנחנו סגורים על מהן בדיוק מכונות פלאופק (וניתן כמובן לראות כאן באתר פרטים טכניים רבים אודות מכונות פלאופק ספציפיות שאנחנו משווקים), נשאלת השאלה המתבקשת – כיצד נדע מתי לשדרג את מערך הייצור של בית העסק שלנו עם מכונת פלאופק חדשה ומותאמת? אלו החלטות שלא תמיד קל לבצע ורכישות מהן מנסים מנהלים ובעלי עסקים להימנע עד לרגע בו ברור כי צריך לבצע את השדרוג.

ובכן, כמובן שכל מקרה לגופו, אבל בגדול ניתן לומר כי תמיד עדיף לבנות מערך אריזה אוטומטי ויעיל מוקדם יותר, מאשר מאוחר. כאמור, כל בית עסק יצרני המעוניין לארוז בצורה אחידה ומקצועית כמויות גדולות של מוצרים (מה שנכון לגבי רובם המכריע של בתי העסק היצרניים המעוניינים לצמוח ולהרחיב פעילותם), זקוק למכונת אריזה אוטומטית, איכותית ומתאימה. במקרים רבים, גם כשנראה כי הספק הייצור אינו מצדיק מכונת אריזה אוטומטית, מכונה מסוג זה היא בדיוק מה שיאפשר להרחיב את היקף הייצור ולהצליח לקחת יותר הזמנות, ולעמוד ביעדים ובדד ליינים. זו נקודה שחשוב מאוד לקחת בחשבון – מכונת פלאופק מתאימה היא חלק מהמיכון שבכלל יאפשר לעסק להרחיב את היקף הפעילות, ולכן עדיף להקדים לרכוש אותה ולא להתמהמה ברגע שבית העסק מתבסס ומתחיל להגדיל את המכירות.

מעוניינים במידע נוסף ובהצעת מחיר? צרו איתנו קשר >> 



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור