מאמרי מכונות אריזה

מלחם שקיות תעשייתי לעסק

26 בOctober 2021 מאמרים סטארפק

בין המכונות היעילות ביותר בתחום פתרונות האריזה, המתאימה גם עבור בתי עסק קטנים, ואף פסי ייצור ביתיים, ובעיקר למפעלים ופסי ייצור גדולים -, הוא מלחם שקיות. קיימים כמובן סוגים שונים של מלחמים אותם נפרט מיד, אך עיקרון הפעולה הדומה של כולם ורלבנטי עבור שלל בתי עסק ממגוון תחומים. בגדול – בתי עסק אשר אורזים את מוצריהם באריזות אינדיבידואליות ומעוניינים לסגור ולאטום כל שקית בצורה יסודית ומוקפדת. מהם היתרונות של מלחמי שקיות למיניהם עבור בית העסק ומהם סוגי המלחמים העיקריים שאנו משווקים ושכדאי להכיר?

מלחם שקיות – יתרונות עיקריים

מהם היתרונות העיקריים של שימוש במלחם שקיות מקצועי ותעשייתי? מדובר ביתרונות בסיסיים ומתבקשים יחסית, אשר ברורים במיוחד במקרה של מוצרי מזון מסוגים שונים, תבלינים, תפזורות מסוגים אלו ואחרים ואף חומרי ניקוי, אבקות ועוד.

הלחמה של השקית בה נארז המוצר סוגרת ואוטמת את השקית בצורה מושלמת, כך שלא תיפתח באף שלב בדרך מהמפעל (או מפס הייצור עצמו) ועד לידיים של הלקוח, המעוניין כבר להשתמש במוצר. כך ניתן להימנע מתאונות מצערות אשר עלולות לעלות לעסק באובדן של סחורה ופגיעה במוניטין ובחוויית הלקוח.

הסגירה המושלמת מאפשרת גם לשמור על המוצר מפני כניסה נוספת של אוויר או של כל חומר אחר, והאופן המהיר והיעיל בו פועלת מכונת ההלחמה מאפשרת אריזה מוחלטת, יסודית ואמינה גם של כמויות גדולות של מוצרים. אפשרויות החדרת גז ו\או ביצוע ואקום ניתנות ליישום. כך ניתן לייעל ולהפעיל פס ייצור מהיר ואפקטיבי בו כמויות גדולות נארזות בצורה המקצועית הרצויה, ובמהירות רבה. מבחינות רבות, הוספה של מלחם מקצועי יכולה לשפר משמעותית את העבודה ואת פס הייצור, ולאפשר הגדלה של התפוקה תוך שמירה אופטימאלית על המוצר מרגע שנארז.

סוגים עיקריים של מלחמים שכדאי להכיר

סוג ראשון ומוכר יותר של מלחם תעשייתי הוא מלחם שקיות ניילון שולחני, המתופעל בצורה ידנית. מלחם מסוג זה מבטיח הלחמת שקיות PE באופן מושלם ברוב 5-10 מ”מ.

מבחינת מלחמים תעשייתיים גדולים יותר כדאי להכיר את מלחם הרגל, המצויד ברגלית (דוושת) הפעלה, אשר אוטמת את השקית ומפעילה בעצם את המלחם. אפשרויות החדרת גז ו\או ביצוע ואקום ניתנות ליישום. במלחם מסוג זה ניתן להלחים גם שקיות אלומיניום, ובכך להרחיב משמעותית את היקף סוגי המוצרים אותם ניתן לארוז באמצעות מלחם זה.

כמובן שעבור פסי ייצור גדולים המתאפיינים בתפוקה גבוהה ועבודה מהירה ניתן ומומלץ לרכוש מלחם אוטומטי, הפועל באמצעות סרט נע או הלחמה כפולה. אפשרויות החדרת גז ו\או ביצוע ואקום ניתנות ליישום. כאן ניתן למצוא שני סוגים שונים של מלחמים אשר עשויים נירוסטה – מלחם אלומיניום הפועל בחום גבוה (הנשלט בצורה ממוחשבת על ידי בקר אוטומטי) ומופעל גם כן באמצעות דוושה לרגל, מלחם המאפשר איטום\ אידוקציה מושלם של קופסאות פלסטיק ופקקים, בגדלים שונים כמובן.

לפרטים נוספים בנוגע לסוגי מלחמים ומאפיינים טכניים של כל סוג מוזמנים ליצור קשר ולקבל סיוע בהתאמת מלחם השקיות המושלם עבור פס הייצור ובית העסק שלכם.

לפרטים נוספים בנוגע לסוגי מלחמים ומאפיינים טכניים של כל סוג מוזמנים ליצור קשר ולקבל סיוע בהתאמת מלחם השקיות המושלם עבור פס הייצור ובית העסק שלכם

 



Back to blog list



?אפשר לעזור
סגור