מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מלחם שקיות ניילון – מהי התרומה המתקבלת למערך הייצור והאריזה?

מלחם שקיות ניילון – מהי התרומה המתקבלת למערך הייצור והאריזה?

25 בMarch 2023 כללי

באינספור בתי עסק ממגוון רחב של תחומים נעשה שימוש שוטף במלחם שקיות תעשייתי – מכונה המשמשת להלחמה ואטימה של שקיות ניילון מסוגים שונים, ופועלת בקצב המתאים להספק הייצור והאריזה של אותו מערך ייצור. כפי שנראה מיד, לא מדובר בפריט מיכון זניח ואיזוטרי, אלא בחלק אינטגראלי ומתבקש ממערך אריזה ממוכן ויעיל, בכל ענף פעילות ותחום ייצור.

 באילו תחומי ייצור ושלבים ספציפיים של תהליך הייצור והאריזה משתמשים בדרך כלל במלחם שקיות ניילון, ומדוע? מה תורמת מכונה מסוג זה ואילו סוגי מלחמי שקיות תעשייתיים כדאי להכיר וניתן למצוא בשוק כיום?

שימוש נפוץ ונרחב בשלל ענפי ייצור – מלחם שקיות תעשייתי

לא ניתן למנות ענף ייצור או תחום פעילות ספציפי, אשר רק בו ניתן למצוא שימוש נפוץ במלחם שקיות ניילון תעשייתי. זאת מכיוון ששימוש שוטף במלחם מסוג זה או אחר נעשה באינספור בתי עסק, ובשלל ענפי פעילות וייצור שונים. למשל – בתחום מוצרי המזון נעשה במקרים רבים שימוש במלחם שקיות, וכך גם בתחום התרופות, מוצרי האלקטרוניקה ושלל תחומים נוספים.

כיום נהוג לארוז כמעט כל מוצר (או חלק של מוצר) באריזה נפרדת ולאטום אותה בצורה יסודית ועמידה, על מנת למנוע כניסה של אבק, זיהומים ואפילו אוויר. אמנם עבור מוצרים אותם עדיף לשמור ללא כל מגע עם חמצן משתמשים במכונות אריזה בוואקום, אך במקרים רבים נדרש רק לאטום את המוצר באריזה גם בלי להוציא את כל האוויר ממנה (או אפילו להשאירו לצורך “ריפוד” והגנה על המוצר), ובמקרים אלו מלחם שקיות מהווה את הפתרון המתבקש והאידיאלי.

מלחם מבטיח כי כל שקית ושקית תיאטם בצורה אחידה, מלאה ויסודית, כך שגם אם אורזים מאות או אלפי פריטים ביום, הבלאי שלנו (כתוצאה מהאריזה) יהיה נמוך במיוחד עד אפסי, וכל מוצר יגיע עד ליעדו עטוף וארוז בדיוק כמו שהתכוונו.

מלחם אלומיניום, מלחם נקודה לפלסטיק ועוד – אפשרויות שונות בתחום

מלחם שקיות תעשייתי למעשה מהווה קטגוריה בפני עצמה, בה ניתן למצוא כמה וכמה סוגים שונים של מכונות. אלו נקבעות, בין השאר, על פי סוג השקיות בהן משתמשים וחומרי הגלם מהם הן עשויות.

לדוגמה, אחד הסוגים הנפוצים והאפקטיביים ביותר של מלחם שקיות ניילון תעשייתי הוא מלחם לשקיות אלומיניום, בהן נעשה שימוש נרחב ביותר בעולם התעשייה והייצור כיום. ניתן למצוא מלחם בחום קבוע וכזה עם ציפוי טפלון, המסייע כמוכן לאטום בצורה יעילה יותר את האריזה.

מלחם נקודה לקופסאות פלסטיק הוא אפשרות נוספת שאנו משווקים, וכאן מדובר באיטום מדויק ויסודי למוצרים או רכיבים הנארזים בקופסאות פלסטיק, בטווח רחב של גדלים.

אנו משווקים מלחם רגל רצפתי, ואפשרויות נוספות בקטגוריה של מלחמי שקיות תעשייתיים, ונשמח לעבוד יחד אתכם על מנת להתאים את מלחם השקיות הנכון והמתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלכם. מוזמנים בחום ליצור קשר לקבלת סיוע פרטני וייעוץ מקצועי בנושא.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור