מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונת סגירת שקיות – מהם הסוגים והאפשרויות העיקריות בשוק ?

מכונת סגירת שקיות – מהם הסוגים והאפשרויות העיקריות בשוק ?

23 בJuly 2023 כללי

סגירה מוקפדת ואף איטום של שקיות מסוגים שונים, מהווה צורך נפוץ ביותר בעולם התעשייה והייצור. בין אם מדובר במוצרים הסופיים שבית העסק מייצר ומשווק ללקוחות ובין אם בחלקי מוצר, באביזרים הנלווים למוצר או בכל דבר אחר במסגרת פעילות העסק – סגירה יעילה של שקיות היא פעולה המבוצעת בבתי עסק יצרניים אינספור פעמים ביום, וקיים כמובן צורך מהותי לעשותה בצורה יעילה, מוקפדת ועקבית.

להלן כמה מהאפשרויות העיקריות והמומלצות עבור פתרונות לסגירה ואיטום של שקיות – מכונות סגירת שקיות מסוג זה או אחר, המומלצות עבור בתי עסק כיום. כל סוג מכונה שכזו מתאים לצרכים ושימושים מעט שונים, כך שכל בית עסק יכול למצוא את המיכון התאים ביותר עבורו, בהתאם לצרכיו הספציפיים –

מלחם שקיות – אנו מציעים כמה וכמה סוגים שונים של מלחמים לשקיות – מכונות אשר מלחימות את השקית וסוגרות אותה באופן אטום, במהירות רבה יחסית (כתלות בסוג המלחם הספציפי) ובאופן עקבי ואחיד. הלחמה היא אחת הדרכים המומלצות ביותר לסגור שקיות במסגרת שימוש מסחרי ותעשייתי, שכן הלחמה מבטיחה כי השקית לא רק סגורה כיאות (כך שלא ייפול או ייצא ממנה שום דבר), אלא גם אטומה ממש. כך, למשל, ניתן להבטיח כי לא ייכנס אבק לשקית, או כל סוג אחר של לכלוך וזיהום.

אנחנו מציעים כאן מלחם שקיות ידני – מלחם ניילון שולחני המצויד בסכין, באמצעותו העובדים יכולים להלחים שקיות במהירות יחסית וביעילות, באופן ידני. מתאים יותר להספק עבודה נמוך יחסית (כלומר, לא כאשר נדרש להלחים ולאטום מאות ואלפי שקיות מדי שעה…).

מלחם ניילון על רגל שאנחנו מציעים גם כן מתאים כבר להספקי עבודה גבוהים יותר, ובנוי בצורה ארגונומית ונוחה מאוד לשימוש. מתאים גם להלחמת שקיות עבות יחסית, דוגמת שקיות אלומיניום.

אנו משווקים גם מלחם שקיות אוטומטי הכולל סרט נע מאוזן או מאונך, על גביו נעים המוצרים במהירות רבה יחסית (והמלחם עושה את העבודה לבדו ובאופן אוטומטי). תמצאו אצלנו שני סוגים שונים של מלחמים בעלי סרט נע, עבור שקיות בגדלים שונים.

בנוסף, אנו משווקים גם מלחם אלומיניום, עבור כל סוגי שקיות האלומיניום שבשימוש.

מכונה לסגירת שקיות בוואקום – קטגוריה נוספת של מכונות לסגירת שקיות שאנחנו משווקים היא כמובן מכונות וואקום – מכונות אשר מוציאות את כל האוויר מהאריזה, ואז סוגרות ואוטמות אותה במצב של וואקום. גם כאן תוכלו למצוא כמה סוגים שונים של מכונות, בגדלים שונים וברמות שונות של אוטומציה. מוזמנים להיכנס לקטגוריית מכונות הוואקום שלנו על מנת לבחון את האפשרויות השונות שאנו מציעים.

בחירת מכונה לסגירת שקיות

קיימים כיום פתרונות רבים לסגירה מהירה, אחידה ויסודית של שקיות, וחשוב מאוד להתאים את סוג המכונה שרוכשים לאופי הפעילות בבית העסק – אילו סוגי שקיות עיקריים אנחנו צריכים לסגור ולאטום מדי יום? מהם הגדלים של שקיות אלו? מה קצב העבודה הנדרש? וכיוצ”ב.

אתם מוזמנים כמובן גם ליצור עימנו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי פרטני בנוגע למכונת סגירת השקיות המתאימה ביותר עבורכם



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור