מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונת ואקום מקצועית

מכונת ואקום מקצועית

17 בOctober 2022 כללי

ברבים מהמפעלים ובתי העסק היצרניים הפועלים בארץ, מכונת ואקום מקצועית משחקת תפקיד מרכזי בתהליכי אריזה שונים. אריזה בואקום נחוצה והכרחית לצורך שימור יעיל יותר של מוצרי מזון, הגנה על מוצרי אלקטרוניקה ותרופות וכיוצ”ב. אנו מציעים כאן באתר מספר סוגים של מכונות ואקום מקצועיות שכדאי להכיר

 מהן סוגי מכונות הואקום שתוכלו למצוא אצלנו ואילו מהן עשויה להתאים לכם? מהן כמה מהנקודות החשובות והמרכזיות שכדאי להכיר לפני שבוחרים מכונת ואקום מקצועית?

 

מכונות הואקום שתוכלו למצוא אצלנו

אנו מציעים כאמור מספר דגמים של מכונות ואקום מקצועיות, המתאימות לתנאים ולשימושים שונים.

עבור פסי ייצור גדולים המצריכים אריזה מהירה יחסית והספקים גבוהים אנו מציעים מכונת ואקום אוטומטית, הכוללת מסוע נע על גביו “זורמים” המוצרים ונארזים במהירות.

מכונת ואקום מקצועית יעילה ומהירה נוספת שאנו מציעים, כזו המאפשרת הספק גבוה ועבודה רציפה, היא מכונה בעלת תא ריק כפול, כך שניתן לארוז באמצעותה מוצרים באופן רציף וללא הפסקה (כשתא אחד פועל מרוקנים את התא השני וממלאים סחורה חדשה).

ניתן למצוא בקטלוג שלנו גם דגם של מכונת ואקום שרינק – מכונת כיווץ במים חמים בה התהליך מבוצע בסביבה של ואקום. מתאים לשימושים ספציפיים בהם נדרש כיווץ של אריזות שרינק בתנאי ואקום, לחץ וחום.

אנו מוכרים גם מכונות ואקום חצי אוטומטיות, מכונות שולחניות קטנות יחסית אותן ניתן לתפעל ידנית. למכונות אלו הספק נמוך יותר, אך ניתן להגדילו באמצעות סרגל הלחמה ארוך יותר המאפשר הזנה של מספר גדול יותר של שקיות בו זמנית. כמו כן, אנו מציעים מכונת ואקום מקצועית חצי אוטומטית ורצפתית – גדולה יותר מזו השולחנית ובעלת אפשרות להספק גבוה יותר.

 

חשוב להכיר ולקחת בחשבון בטרם בחירת מכונת ואקום מקצועית

במידה ואתם שוקלים רכישה של מכונת ואקום מקצועית עבור מערך האריזה של בית העסק, חשוב לקחת בחשבון כמה נקודות חשובות:

הראשונה היא ההספק של המכונה – קצב העבודה ומספר הפריטים שהיא מסוגלת לארוז בואקום בשעה. בדרך כלל עדיף לקנות מכונה שמסוגלת לקצב גבוה יותר מזה שאתם זקוקים לו כרגע, למקרה שהיקף הייצור יתרחב בעתיד הנראה לעין. את הבחירה בין מכונה אוטומטית בעלת תא כפול לבין כזו הכוללת מסוע נע יש לבצע על פי אופיו של פס הייצור ואופי העבודה במערך האריזה.

נקודה חשובה נוספת היא השטח שתופסת המכונה. חלקן כאמור מכונות שולחניות וחלקן עומדות על הרצפה, אך בכל מקרה חשוב לקחת מידות מדויקות ולוודא כי יש לכם מקום מתאים וגדול מספיק להציב את המכונה, כולל כמובן גישה נוחה, חיבור נוח לחשמל וכיוצ”ב.

במידה ואתם מתלבטים או לא בטוחים אנו מציעים כמובן ייעוץ מקצועי – נסייע לכם לבחור ולהתאים את מכונת הואקום הטובה ביותר עבור העסק שלכם, ואף נספק הדרכה מלאה ומענה על כל שאלה רלבנטית שעשויה לעלות.

אם כבר רוכשים מכונת ואקום מקצועית ומשדרגים את מערך הייצור והאריזה, עדיף לעשות זאת כמו שצריך.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור