מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונת ואקום מומלצת – כיצד כדאי לבחור?

מכונת ואקום מומלצת – כיצד כדאי לבחור?

3 בJune 2023 כללי

מכונות ואקום הופכות בשנים האחרונות לאחד מפריטי המיכון הנפוצים והמתבקשים ביותר במערכי הייצור והאריזה של בתי עסק מענפי המזון, כמו גם מספר ענפים גדולים נוספים. במקרה של כל בית עסק אשר אריזה בוואקום מומלצת ורצויה עבור מוצריו, בחירת מכונת ואקום מומלצת מבין האפשרויות השונות היא בחירה חשובה מאין כמוה אשר תשפיע ישירות על מידת ההתייעלות, ולכן גם הרווחיות, של העסק מעתה והלאה.

 במידה וגם אתם מתלבטים כיום בנוגע לסוג מכונת אריזה בוואקום המתאים ביותר עבור בית העסק שלכם – כיצד כדאי לפעול? להלן מספר עצות עיקריות לבחירה נבונה של מכונת ואקום מומלצת:

בחירה על פי היקף הייצור והאריזה המדובר

כל בית עסק מייצר בהיקפים שונים, ובהתאם לסדר גודל הפעילות שלכם כך תשתנה גם מכונת הוואקום המומלצת והמתאימה ביותר. עבור היקפים גדולים במיוחד נרצה לרוב מכונת ואקום אוטומטית, דוגמת המכונה בעלת התא הכפול שאנחנו מציעים כאן. עבור היקפי ייצור קטנים יותר עשויה להתאים מכונת ואקום חצי אוטומטית ואף מכונה שולחנית. זו תתאים גם למצבים בהם לא נדרשים לארוז בוואקום כל מוצר ומוצר אבל כן זקוקים לפונקציה זו עבור מקרים מסוימים.

סיוע באנשי מקצוע להתאמה פרטנית של המכונה לצרכי העסק

מובן שמומלץ ביותר להתייעץ אישית עם אנשי המקצוע שלנו בטרם מחליטים סופית איזו מכונה לרכוש. הם ישמחו לשבת אתכם בסבלנות, לשמוע בדיוק את המאפיינים והנתונים הרלבנטיים בנוגע לבית העסק ואופי הייצור ולהבין יחד אתכם איזה סוג של מכונת ואקום מומלצת במקרה ספציפי זה. הדרך הבטוחה ביותר לרכוש את המיכון הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

הקצאת מקום למכונה מבעוד מועד

נקודה חשובה נוספת במציאת מכונת ואקום מומלצת ואופטימאלית עבור העסק שלכם היא לקחת בחשבון מבעוד מועד את השטח שתתפוס המכונה, והשטח העומד לרשותכם ומוקצה עבורה. בהרבה מאוד סדנאות ואולמות ייצור השטח הפנוי הוא מוגבל ביותר, וחשוב לוודא לפני שרוכשים מכונת ואקום חדשה כי יש לכם שטח מספיק, מתאים ונוח למקם אותה בו. שטח זה צריך להיות לא רק גדול מספיק, אלא גם נגיש ובמיקום נכון ונוח ביחס לפריטי מיכון רלבנטיים אחרים. קחו ממש מידות והבטיחו כי המכונה שאתם קונים בסופו של דבר אכן מתאימה במידותיה למיקום שאתם מקצים עבורה. אחרת, הרכישה עשויה להיות הרבה פחות מוצלחת ממה שציפיתם.

לבדוק במה משתמשים בתחום

דרך נוספת להבין איזו מכונה תתאים לכם ביותר היא לברר אילו סוגי מכונות ואקום מומלצות נמצאות בשימוש בענף הפעילות הספציפי בו פועל בית העסק שלכם. למדו מהניסיון של האחרים ואולי תחסכו כך טעויות שהם כבר עשו, ושיכולות לעלות בלא מעט זמן, כסף ועוגמת נפש. אל תתביישו גם ליצור קשר עם גורמים רלבנטיים הפועלים באותו ענף כמוכם, ולשאול אותם בנוגע למכונת ואקום מומלצת. זה יכול להתגלות כצעד חכם ומשתלם.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור