מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונת הדבקת תוויות – מתי זה רלבנטי ומה התועלת הפוטנציאלית?

מכונת הדבקת תוויות – מתי זה רלבנטי ומה התועלת הפוטנציאלית?

23 בFebruary 2023 כללי

אחד מסוגי מכונות הייצור והאריזה שאנו משווקים הוא מכונת הדבקת תוויות – מכונה להדבקת מדבקות מהסוגים שניתן למצוא כמעט על כל מוצר כיום, דוגמת תוויות המפרטות ערכים תזונתיים על מוצרי מזון, מדבקות של הלוגו והסמלים של בית העסק וכיוצ”ב. עבור אילו בתי עסק (ובאילו מצבים) רלבנטית מכונה להדבקת תוויות וכיצד מכונה שכזו יכולה לסייע ולייעל את מערך הייצור והאריזה שלכם?

 אנו מציעים כמה סוגים שונים של מכונות להדבקת תוויות ומדבקות, ברמות אוטומציה שונות. האם זה רלבנטי גם עבורכם ומהי התועלת הפוטנציאלית עבור בית העסק?

היקף הייצור היומי וסוג המוצרים המיוצרים – מתי כדאי להצטייד במכונה להדבקת תוויות?

את הצורך של בית העסק שלכם במכונת הדבקת תוויות כדאי לקבוע לפי כמה וכמה שיקולים עיקריים. למשל – היקף היצור היומי בבית העסק. זה כמובן משתנה מתחום ייצור אחד למשנהו, ובין בתי עסק שונים הפועלים בהיקפים וסדרי גודל שונים. חשוב להבין כי מכונה להדבקת מדבקות ותוויות רלבנטית כמעט עבור כל בית עסק יצרני. כאמור, על מרבית המוצרים כיום נדרש להדביק תווית/מדבקה אחת לפחות, וכאשר מייצרים מאות ואלפי פריטי מוצרים ביום, הדבקת התוויות מצריכה מכונה שתעשה זאת בצורה אחידה, איכותית ויעילה.

כמובן שככל שהיקף הייצור וכמות הפריטים עליהם נדרש להדביק תווית גדולים יותר, כך נרצה מכונת הדבקת תוויות ברמת אוטומציה גבוהה יותר. כלומר, עבור עסק קטן יחסית ו/או כזה המייצר כמות קטנה של מוצרים מדי יום, עשויה להספיק מכונת הדבקה ידנית. זו פועלת בקצב והספק נמוכים בהרבה מאלו של מכונת הדבקה אוטומטית או חצי אוטומטית כמובן, ועשויה להספיק בהיקפי ייצור נמוכים או לשמש כאמצעי גיבוי למכונות הדבקה חצי אוטומטיות.

למעשה, כדאי לתכנן להצטייד במכונת הדבקה, בין אם ידנית, חצי אוטומטית או אוטומטית לחלוטין, בכל מקרה בו מפעילים פס ייצור סדרתי. כל מפעל או בית עסק המייצר באופן סדרתי פריטים רבים של אותו המוצר, יזדקק למכונת הדבקת תוויות יעילה ואיכותית. אין טעם לנסות להדביק באופן ידני על כל מיכל וצנצנת, אחד אחד – זה לא יעיל, יגבה מכם המון זמן עבודה יקר ערך ולא ייצא אחיד ואסתטי כמו במקרה של מכונת הדבקה.

רכיב מרכזי בייעול תהליכי הייצור והאריזה

מכונה להדבקת תוויות אינה פריט מותרות או כזה עליו ניתן פשוט לוותר על מנת לחסוך בהוצאה. ממש לא – מדובר בחלק אינטגראלי ובלתי נפרד מהמיכון הדרוש לייעול בסיסי של כל תהליך ייצור ואריזה מקצועי.

מכונת הדבקת מדבקות ותוויות תאפשר לפתוח “פקקי תנועה” וצווארי בקבוק אשר נוצרים לא אחת בשלבי האריזה של מערך הייצור, כך שמערך האריזה יוכל לעמוד בקצב של מכונות הייצור ויאפשר אף הרחבה של היקף הייצור והפעילות. אם לא תצטיידו במכונת ההדבקה המתאימה עכשיו, תעשו זאת מאוחר יותר לאחר שתבינו כי זהו פריט נחוץ והכרחי. עדיף להקדים ולהצטייד מבעוד מועד במיכון שיאפשר לכם לעבוד ביעילות ואף להתרחב בהמשך הדרך.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור