מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונות שרינק – בואו להכיר את האפשרויות המתקדמות

מכונות שרינק – בואו להכיר את האפשרויות המתקדמות

23 בOctober 2023 כללי

מכונות אריזה בשרינק הן כיום מהנפוצות ביותר בעולם מכונות האריזה, ומשמשות בתי עסק יצרניים מתחומי ייצור רבים ושונים. בהתאמה לביקוש, פותחו סוגים שונים של מכונות אריזה בשרינק, ברמות שונות של אוטומציה ומיכון. אנחנו משווקים כאן כמה וכמה סוגים שונים של מכונות שרינק, המתאימות למערכי ייצור ואריזה שונים, כאלו של מוצרים ממגוון סוגים ובעלי הספקי ייצור שונים.

 אילו יתרונות מאפיינים אריזה בשרינק ואילו סוגי מכונות שכאלו אנו משווקים, כך שכל בית עסק יוכל למצוא את מכונת השרינק המתאימה ביותר לאופי הייצור הייחודי לו? חשוב לציין כי מומלץ כמובן ליצור עימנו קשר ולקבל ייעוץ מקצועי לצורך התאמה טובה באמת של דגם המכונה הנכון ביותר עבורכם.

לאריזה בשרינק מספר יתרונות משמעותיים אשר הופכים אותה למומלצת ונפוצה כל כך כיום: עלות חומרי האריזה (גלילי השרינק) נמוכה ביותר ביחס לכמות המוצרים שניתן לארוז באמצעותם, מדובר בפתרון אריזה חזק ועמיד (במיוחד לאחר חימום וכיווץ), סוג אריזה זו מתאימה למגוון עצום של מוצרים שונים וגם מהווה פתרון טוב לאיגוד זמני של כמה חלקים ופריטים שונים יחד. בנוסף, מדובר באריזה אשר מספקת הגנה טובה לפריט הנארז מפני שריטות, מכות וחבלות.

להלן כמה מהסוגים העיקריים שכדאי להכיר בתחום, עוד לפני שמתייעצים עם אנשי המקצוע שלנו –

מכונת שרינק קונכייה

זוהי מכונת שרינק ידנית, כזו בה העובד מזין את המוצר למשטח העבודה והאריזה. למרות שמדובר במכונת אריזה ידנית, קצב (הספק) העבודה של מכונת שרינק קונכייה הוא גבוה יחסית, ויכול להגיע למעל לשלוש מאות מוצרים מדי שעת עבודה. הספק גבוה זה מתקבל מפני שמכונה זו יודעת כיצד לבצע בבת אחת את פעולת החיתוך של ניילון השרינק, פעולת ההלחמה והכיווץ (חימום), המקבעות את השרינק ומחזקות אותו. בסך הכל פחות משנייה אחת עבור אריזה של כל פריט ופריט!

מכונות שרינק בעלות הנעה חיצונית חצי אוטומטית

בעוד מכונת שרינק קונכייה מתופעלת כאמור על ידי עובד אנושי, אנו משווקים גם דגמים של מכונת שרינק חצי אוטומטית אשר מונעת על ידי גורם מכאני “חיצוני”, ולא על ידי עובד אנושי. בפרט, מכונות חצי אוטומטיות אלו מופעלות על ידי מערכת של לחץ אוויר, או על ידי מנועי SERVO קטנים – מנועים חשמליים המצוידים ברכיב בקרה ובחיישן המאפשרים לו לבצע ביעילות פעולה נקודתית מדויקת, ולחזור עליה שוב ושוב תוך כדי תצרוכת מינימאלית של אנרגיה. מכונות חצי אוטומטיות אלו יעילות ביותר ומתאימות לסוגים רבים של פסי ייצור.

מכונת שרינק אוטומטית

מכונות אוטומטיות מתאימות להספקי ייצור גבוהים יחסית, ואינן מצריכות כמעט כלל התערבות של עובד אנושי. הן כוללות בדרך כלל מסוע נע על גביו נעים הפריטים הנארזים במהירות רבה יחסית. המכונה עוטפת אותם בשרינק והמסוע מעביר אותם לחלק נוסף של המכונה אשר מחמם את הניילון, מכווץ ומקבע אותו. ניתן כמובן לרכוש ולהשתמש בגלילי שרינק בגדלים שונים, על מנת להתאימם לסוג וגודל המוצר אותו נדרש לארוז.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף, כמו גם המלצה וסיוע מקצועי בבחירת מכונת שרינק המתאימה ביותר עבורכם.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור