מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונות פיקוק והזנה

מכונות פיקוק והזנה

23 בJuly 2022 כללי

כל בית עסק המפעיל פסי ייצור שואף לייעל ולשפר אותם כמה שיותר, במטרה להוריד את עלויות הייצור פר מוצר, להעלות רווחיות ולהישאר תחרותיים בענף בו פועל העסק. לשם כך נעשה שימוש בפרטי מיכון מתקדמים שונים, לפחות בענפי התעשייה והייצור המרכזיים. עבור מפעלים ובתי עסק רבים, מכונת פיקוק והזנה אוטומטית מהווה שלב מתבקש ביותר במסגרת ייעול מערך הייצור.

 מה בדיוק עושה מכונת פיקוק והזנה אוטומטית? עבור אילו מפעלים ובתי עסק מתאימה מכונה שכזו ומה חשוב לבחון ולקחת בחשבון כאשר שוקלים האם גם העסק שלנו זקוק למכונה מסוג זה?

מה בדיוק עושות מכונות פיקוק?

מכונות פיקוק מסוגים שונים משמשות אינספור בתי עסק ופסי ייצור ברחבי העולם. כשמה כן היא, מכונת פיקוק סוגרת את אריזות המוצרים באמצעות פקקים בצורה אחידה והרמטית, ובקצב עבודה גבוה. מכונות הפיקוק שתמצאו כאן הן מכונות אוטומטיות ומתקדמות ביותר, אשר מסוגלות לסגור פקקים מסוגים שונים ולעשות זאת בקצב עבודה והספק גבוה ביותר, תוך שמירה על סגירה אחידה וקבועה ועל רמת איכות גבוהה ובלתי מתפשרת.

במקרים מסוימים (דוגמת המכונה שתמצאו כאן באתר) מכונת הפיקוק מבצעת פונקציות נוספות מלבד לסגירה הסופית של פקק האריזה, דוגמת הזנה אוטומטית של המוצר לתוך הבקבוק או המיכל, בטרם סגירתו. כך, מהווה מכונת הפיקוק וההזנה האוטומטית תחנה אחרונה וחשובה במסלול שעובר המוצר לאורך ייצורו, ומבטיחה שהכל ייארז בצורה מוקפדת, אחידה ואיכותית, תוך שמירה על היגיינה מקסימאלית וללא יותר מדי מקום לטעויות ולזיהומים למיניהם.

כפי שניתן להבין, מכונות פיקוק נחוצות ומתבקשות במיוחד במקרה של בתי עסק העוסקים בייצור משקאות ומוצרי מזון למיניהם, כמו גם תרופות, קוסמטיקה ותחומים נוספים. בכל אחד מהתחומים הללו ברור כיצד מכונת פיקוק אוטומטית ברמת איכות גבוהה יכולה לייעל מיידית את פס הייצור הסדרתי, ולפתוח צווארי בקבוק אשר נוצרים פעמים רבות דווקא בשלבי האריזה והסגירה הסופית של המוצרים המיוצרים.

חשוב לבדוק לפני שמזמינים מכונת פיקוק

במידה ואתם מנהלים פס ייצור בתחום זה או אחר אשר מוצריו משווקים באריזות/בקבוקים/מכלים סגורים הרמטית, ייתכן בהחלט כי מכונת פיקוק אוטומטית עשויה לייעל ולשפר משמעותית את מערך הייצור שלכם.

בטרם מזמינים מכונת פיקוק והזנה אוטומטית, חשוב לבדוק כמה דברים – האם מכונה זו מתאימה לסוג המוצרים הספציפיים שאתם מייצרים? האם ההספק הצפוי של מכונות אלו תואם לקצב בו יוצאים מוצרים לפיקוק בפס הייצור שלכם? מכונה אוטומטית זו כוללת סרט נע מהיר על גביו מוזנים המוצרים במהירות. ייתכן כי היא תאפשר לכם אפילו להגדיל את הספק העבודה והייצור, במידת האפשר.

כמו כן, חשוב לברר בנוגע לאחריות המגיעה עם מכונת הפיקוק, כמו גם תנאי הפעלת האחריות – לכמה זמן היא תקפה, בתוך כמה זמן מתחייבים לתקן את הבעיה במידת הצורך, היכן נעשה התיקון וכיוצ”ב.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים בנוגע למכונות סטרץ’, יתרונות השימוש בהן ואפשרויות ההתאמה עבור אולם ייצור ספציפי.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור