מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונות סימון והדבקה

מכונות סימון והדבקה

24 בFebruary 2022 מאמרים סטארפק

שמירה על פעילות תחרותית ורווחית אף פעם אינה עניין פשוט או טריוויאלי, לפחות לא במרבית ענפי התעשייה והייצור, אך בתקופה הנוכחית האתגר גדול פי כמה. המשק המקומי והכלכלה העולמית בכללותה עוברים תהפוכות ואתגרים לא פשוטים הנובעים ממספר סיבות שונות, החל ממגפת הקורונה וכלה בתהליכי המיכון והאוטומציה המשנים את כללי המשחק במהירות לנגד עינינו. במצב עניינים זה, על כל עסק יצרני לפעול בכל צורה אפשרית ומשתלמת על מנת לייעל את פעילותו, לקצר את זמני הייצור ולשפר ככל הניתן את מערכי האחסון והמשלוח. לשם כך חשוב לצייד את פסי הייצור, המחסן ושאר חלקי העסק בפריטי המיכון המתאימים והמתקדמים ביותר. מכונות סימון מקצועיות, כמו גם מכונות הדבקה מסוגים שונים, מהווים דוגמה מצוינת לפריטי מיכון שכאלו, המומלצים לשימוש בכל מפעל ובית עסק.

למנוע תקלות ולייעל את מערך האחסון והשינוע – חשיבות השימוש במכונת סימון

מכונות סימון ניתן למצוא מסוגים רבים ושונים, אך מכונות הסימון בהזרקת דיו מהסוג שניתן למצוא כאן באתר הן מהסוגים האמינים והאפקטיביים ביותר בעולם התעשייה והייצור.

מכונת סימון טובה מאפשרת לעבוד בקצב גבוה ובהספק גבוה, ולהצליח לסמן בצורה יעילה וברורה כמויות גדולות של מוצרים היוצאים מפס הייצור, כמו גם אריזות וארגזים המאגדים מספר מוצרים יחדיו. במקרים רבים ועבור מוצרים רבים סימונים כמו תאריכי תפוגה וייצור או ברקודים הם סימונים הכרחיים של ממש, בלעדיהם אסור שהמוצר יישלח לחנויות וציבור הצרכנים. בית העסק עלול לספוג נזקים משמעותיים במידה ומחזורי משלוחים הכוללים מוצרים רבים יוצאים מדלתות המפעל ללא הסימונים המתאימים, או כאשר קיימים סימונים אך הם אינם ברמת איכות גבוהה מספיק (דוגמת סימונים חלקיים או כאלו אשר נעלמים ומטשטשים לאחר זמן קצר.

מכונת סימון הזרקת דיו איכותית מבטיחה כי כל סימון וסימון, על גבי כל מוצר, אריזה או ארגז, יהיו אחידים וברורים לקריאה. זה נכון הן לגבי מכונות סימון אוטומטיות והן לגבי מכונות ידניות. כמובן שחשוב לוודא כי בית העסק מצויד במכונת הסימון המתאימה לצרכיו, למשל כזו המסמנת ברוחב וגודל המספיקים על מנת להכניס את כל הנתונים הנדרשים והרלבנטיים עבור אותו מוצר.

חלק אינטגראלי ובלתי נפרד מפס הייצור – מכונות הדבקה מקצועיות

גם מכונות הדבקת מדבקות ותוויות מהוות פריט מיכון מרכזי וחשוב במרבית פסי הייצור, כזה ששווה מאוד לבית העסק להשקיע ברכישתו (רכישת המכונה המתאימה והיעילה ביותר לצרכי העסק) אם ברצונו לייעל את הפעילות בצורה אופטימלית.

אך בשונה ממכונות סימון, במקרה של מכונות הדבקה, בפרט הדבקת תוויות, מדובר בחלק אינטגראלי ובלתי נפרד מתהליך הייצור עצמו, ולא בתהליך המבוצע על גבי האריזות או הארגזים המכילים את המוצר המוגמר. במוצרים רבים (כמעט כל המוצרים המיוצרים במפעלים) התווית מהווה חלק מהמוצר המוגמר עצמו, והיא מושמת על המוצר לפני שהוא יוצא מפס הייצור. לכן, השקעה במכונת הדבקת תוויות איכותית ומתאימה בדיוק לאופיו של פס ייצור זה היא השקעה חשובה מאין כמוה – השקעה בפס הייצור עצמו. חשוב להתאים את סוג מכונת ההדבקה להיקף התפוקה של אותו פס ייצור, ולא להסתפק למשל במכונה ידנית או חצי אוטומטית עבור פס ייצור המוציא כמויות גדולות של מוצרים בהספק גבוה.

מעוניינים במידע נוסף ובהצעת מחיר? צרו איתנו קשר >>



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור