מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונות מזון שכדאי להכיר

מכונות מזון שכדאי להכיר

8 בDecember 2021 מאמרים סטארפק

מפעלים ובתי עסק המתמחים בייצור מוצרי מזון מסוגים שונים זקוקים לרוב למיכון המתקדם והאפקטיבי ביותר הקיים בשוק אם ברצונם להישאר בקדמת החזית של תחומם, לפעול ביעילות ולהגדיל רווחיות. להלן כמה ממכונות המזון המתקדמות והמשוכללות ביותר הזמינות כיום בשוק, מכונות שמומלץ לכל מפעל להחזיקן, כמובן במידה והן רלבנטיות עבור סוג פסי הייצור ומוצרי המזון שהוא מייצר.

מערבל מזון תעשייתי

מערבל מזון תעשייתי מהווה חלק מרכזי בתהליכי הייצור של מוצרי מזון רבים ושונים. במקרים רבים מכונה זו אחראית לא רק על ערבוב וערבול של רכיבים ותערובות שונות, אלא עמידה בלוחות הזמנים הנדרשים על מנת להפעיל פסי ייצור המוניים באפקטיביות. המנוע של מערבל המזון התעשייתי, איכות הלהבים והרכיבים המרכזיים השונים בו, הספק העבודה לו הוא מסוגל ועוד – כל אלו יקבעו למעשה חלקים נרחבים מסוג פס הייצור שניתן להקים ולהפעיל לאורך זמן, כך ששווה בהחלט להשקיע במערבל תעשייתי איכותי, בגודל ובהספק הנדרשים ואף מעבר לכך. גם השקעה מעט גדולה יותר כיום עשויה לאפשר לבית העסק להימנע מהחלפה יקרה של המערבל במידה והעסק מצליח להגדיל את ההזמנות ונדרש להעלות את התפוקה בעקבות כך.

משקל קומבינטורי

מוצרי מזון רבים נמכרים ביחידות קטנות יחסית, כך שעל המפעל המייצר לחלק בצורה שווה, אחידה ומדויקת ביותר כמויות גדולות מאותו מוצר, לאריזות קטנות ושוות במשקלן. דוגמאות לכך לא חסר – ממתקים למיניהם, אגוזים ובוטנים, תערובות כמו קפה, מלח או סוכר וכיוצ”ב. על מנת לעשות את החלוקה הזו בצורה אוטומאטית, מדויקת ואחידה, נדרש משקל תעשייתי אמין ומשוכלל. משקל קומבינטורי הוא משקל בעל כמה ראשי שקילה שונים אשר יודע כיצד לחלק את המוצר המוגמר (כמו גם את חומר הגלם עצמו או תוצרי ביניים שונים) בצורה אחידה ומדויקת, כמו גם כיצד לשקלל את המשקלים המתקבלים מכל ראשי השקילה השונים יחד ולחשב את התוצאות והפעולות הרצויות הבאות. במילים אחרות, משקל קומבינטורי איכותי יכול לקחת חלק משמעותי מתהליך הייצור ולדאוג לכל נושא החלוקה לאריזות על פי משקלים מדויקים, ובכך לחסוך הרבה מאוד עבודה וכוח אדם. חשוב לבחור את המשקל הקומבינטורי המתאים ביותר לצרכים ולמאפיינים של אותו מפעל ספציפי, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולהצליח להביא לייעול המקסימאלי בפס הייצור.

מטחנת בשר תעשייתית ומכונה למילוי נקניקיות

מפעלים העוסקים בייצור מוצרים מן החי זקוקים למכונות ייעודיות המתוכננות לעבד בשר מסוגים שונים ובצורות שונות. מטחנת בשר תעשייתית מקצועית, כמו גם מכונה למילוי נקניקיות, הן שתי דוגמאות למכונות מרכזיות בכל פס ייצור של מוצרים מבוססי בשר טחון, בהן כדאי להשקיע על מנת לקבל את התוצאות היעילות ביותר. גם כאן, חשוב לבחור במטחנה ומכונת מילוי המתאימה להיקפי הייצור של אותו מפעל ולדאוג כי מדובר במכונה איכותית של יצרנים מוכרים ונחשבים בתחום מכונות המזון. במיוחד במכונות מסוג זה, ניסיון למצוא את הזול והפשוט ביותר יעלה לכם בטווח הארוך הרבה יותר מאשר השקעה חד פעמית במכונה איכותית.

מעוניינים במידע נוסף ובהצעת מחיר? צרו איתנו קשר >>



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור