מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונות להשלמת מערך אריזה יעיל ואופטימאלי

מכונות להשלמת מערך אריזה יעיל ואופטימאלי

17 בOctober 2022 כללי

מיכון אוטומטי באופן מלא או חלקי מהווה כיום חלק מרכזי ועיקרי בתהליכי ההתייעלות של בתי עסק יצרניים, ובמקרים רבים קיים מקום רב לשיפור וייעול ספציפית במערך האריזה של המפעל, על כל מרכיביו ושלביו השונים. כמה וכמה מהמכונות שאנחנו מציעים יכולים לסייע כמעט לכל מפעל ועסק יצרני להתייעל באופן מקסימאלי בהתאם להיקף הייצור הנוכחי, ולהגדיל את הסיכויים לרווחיות.

 התייעלות מקסימאלית חייבת לעבור גם דרך מערך האריזה והשילוח של בית העסק. להלן כמה דוגמאות למכונות האריזה המתקדמות שאנחנו מציעים, אשר יכולות לייעל עוד שלב בתהליך האריזה והשילוח של מוצרי העסק שלכם.

מכונות קשירה – תהליך האריזה אינו מסתיים כאשר המוצר הבודד מוכנס לקופסא בה הוא נמכר. משם עוברים לשלבים של איגוד מוצרים רבים יחד בארגזים, איגוד הארגזים על גבי משטחים וכן הלאה. גם בכל שלב כזה נדרשת אריזה יעילה, מהירה ויסודית, כזו שלא תבזבז יותר מדי זמן או חומרי אריזה אך תבטיח כי המוצרים והארגזים מאובטחים כמו שצריך, ולא יינזקו במהלך השילוח. כמה סוגים עיקריים של מכונות קשירה שאנחנו מציעים מאפשרות לאגד יחדיו ארגזים באופן אפקטיבי ומהיר, ואף לקשור את הארגזים אל המשטח עצמו (ניתן למצוא אצלנו מכונת קשירת משטחים ניידת או אופקית, כמו גם מכונה אופקית אוטומטית)

מכונות לסגירת קרטונים – כאשר אורזים אלפי פריטים בארגזים מדי יום, נדרשת שיטה קבועה ומהירה לסגירה טובה של הארגזים. תוכלו למצוא בקטלוג שלנו מכונה אוטומטית להקמת קרטונים וסגירתם ומכונות לקיפול וסגירה עליונה ו/או תחתונה של הארגזים. במיוחד כאשר היקף הייצור מתחיל לעלות מעל לכמות מסוימת, מכונות אלו מאפשרות לחסוך הרבה מאוד זמן ועבודה ולהבטיח אריזה אחידה וטובה בכמויות גדולות

מכונות לעטיפת משטחים – גם כאשר הארגזים כבר מסודרים על המשטח (ואפילו קשורים אליו), במקרים רבים נדרש “לאבטח” את המשטח ולעטוף אותו בניילון אריזה נצמד (סטרץ’), על מנת שנוכל להיות בטוחים כי הארגזים יהיו מוגנים עד שיגיעו ליעדם. אנו מציעים מספר סוגים של מכונות לעטיפת משטחים אשר יבטיחו כי המשטחים יוצאים מאובטחים ומוגנים בצורה מספקת משערי המפעל שלכם – מכונה חצי אוטומטית, מכונת זרוע מסתובבת נייחת וניידת ואף קווים אוטומטיים של ממש לעטיפת משטחים, עבור מפעלים המתאפיינים בהיקף ייצור גדול יחסית

מכונות סימון – על מנת להביא את מערך האריזה למצב אופטימאלי מבחינת יעילות חשוב גם לנהל את המלאים והמחסנים בצורה יעילה ונבונה, ולשם כך מומלץ בדרך כלל לסמן בצורה מקצועית ויעילה את הארגזים והפריטים הרבים השונים. גם כאן אנו מציעים מספר סוגים שונים של מכונות, בפרט מכונות המתאימות לסדרי גודל שונים של מחסנים והיקף פעילות. סימון יסודי ומקצועי יבטיח צמצום מקסימאלי של טעויות ובלגן מסוגים שונים, אשר לרוב עולה לבית העסק בלא מעט זמן, עבודה ומשאבים נוספים.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור