מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונות וציוד קשירה ידני חשמלי – מה מקומן בתהליכי האריזה?

מכונות וציוד קשירה ידני חשמלי – מה מקומן בתהליכי האריזה?

21 בJanuary 2023 כללי

חלק ממכונות האריזה שאנחנו משווקים מוכר ביותר למרבית האנשים, בטח ובטח למנהלים ובעלי מפעלים אשר מחפשים אחר דרכים לייעול תהליכי הייצור והאריזה. אך קטגוריות מסוימות בעולם מכונות האריזה והייצור עשויות להיות פחות מוכרות לכם, ולהעלות שאלות מתבקשות כמו – האם ומדוע אנחנו צריכים מכונה או פריט ציוד מסוג זה? כך במקרה של מכונות קשירה וציוד קשירה ידני חשמלי – קטגוריה של מכונות אריזה אשר בפועל רלבנטית ביותר עבור אינספור מפעלים ופסי ייצור.

 מהן הפונקציות העיקריות שמשרתות מכונות קשירה שונות ומדוע הן הכרחיות כל כך עבור כל בית עסק יצרני המעוניין להתנהל בצורה היעילה ביותר, וליצור מערך ייצור אפקטיבי עם בלאי ופחת נמוכים? באילו מקרים רלבנטית עבורכם גם הקטגוריה של ציוד קשירה ידני חשמלי?

משרתות חלק אינטגראלי והכרחי מתהליך ייצור יעיל – מכונות קשירה

מכונות קשירה, לסוגיהן השונים, משרתות ישירות חלק אינטגראלי, משמעותי והכרחי בכל מערך ייצור, אריזה ושילוח בינוני או גדול. כאשר מייצרים מדי יום כמויות גדולות של מוצרים, וכאשר מעוניינים לשמור על המוצרים הללו מפני בלאי ופגיעה פיסית, חשוב לארוז, לשנע ולאחסן אותם בצורה מסודרת ויעילה. לשם כך בדרך כלל אורזים מוצרים וחלקי מוצרים בחבילות וארגזים ייעודיים. את אלו עורמים יחד במשטחים או בארגזים גדולים יותר, ומשנעים לאחסון או לשילוח. במסגרת כל התהליך הזה, ובמיוחד כאמור כאשר מדובר בכמויות גדולות ובסביבת עבודה בה הרבה דברים זזים מסביב, קיים פוטנציאל רב לתאונות למיניהן או פשוט להיווצרות של בלגאן.

מכונות קשירה מאפשרות לנו לקשור בצורה חזקה, הדוקה ואחידה את כל הארגזים, החבילות והמוצרים עצמם, ולהבטיח כי הכל ארוז בצורה טובה, מוחזק כראוי ולא צפוי ליפול או לצאת מהאריזה שלו. במיוחד כאשר מדובר בעשרות, מאות ואלפי חבילות וארגזים מדי יום או שבוע, חשוב שהקשירה תיעשה בכל אחד מן המקרים בצורה חזקה ונכונה – תוצאה שניתן להשיג רק על ידי שימוש במיכון המתאים.

רק כך ניתן להבטיח הורדה של בלאי מיותר לאורך זמן, ושמירה על סדר וארגון ברמה גבוהה במחסן וברצפת הייצור גם יחד.

ציוד קשירה ידני חשמלי

מלבד למכונות קשירה אוטומטיות וחצי אוטומטיות, תמצאו אצלנו גם קטגוריה של ציוד קשירה ידני חשמלי. קטגוריה זו כוללת למשל אביזרים כמו מותחן, סוגר, עגלת נשיאה לסרט הקשירה וסגרי ברזל בגדלים שונים.

ציוד מסוג זה עשוי להיות רלבנטי עבור כל מפעל, החל מסדנאות קטנות ועד לאזורים מסוימים במפעלים גדולים ורחבי ידיים. בבתי עסק יצרניים קטנים יכול ציוד מסוג זה להספיק במקרים רבים, כאשר היקף הפעילות עדיין קטן מדי על מנת להצדיק קנייה של מכונת קשירה אוטומטית. כמו כן, מדובר בציוד קשרי מקצועי אשר יכול “לסגור חורים” ולאפשר לנו לקשור בצורה אחידה ומקצועית יותר אובייקטים רבים ושונים, בכל ענף ייצור באשר הוא. אלו הם פריטים שניתן לשנע בקלות, וגם לקחת איתנו לשטח, במידת הצורך.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור