מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונות הדבקת תוויות

מכונות הדבקת תוויות

24 בMarch 2022 מאמרים סטארפק

הפעלה של פס ייצור בכל סדר גודל, ועבור מוצרים ממגוון תחומי תעשייה וייצור שונים, מצריכה תהליך תמידי ומוקפד של ייעול ושיפור. בין אם אתם פועלים בתחום מוצרי המזון, אלקטרוניקה, קוסמטיקה, תרופות או כל תחום ייצור אחר, ייעול מתמיד של כל השלבים השונים של תהליכי הייצור הוא הכרחי לצורך שמירה על היתרון של בית העסק אל מול מתחריו, כמו גם על מנת להישאר רלבנטיים בשוק התחרותי בו פועלים. בין פריטי המיכון אשר יכולים לייעל את הפעילות של כל בית עסק יצרני מומלץ לשים לב למכונות הדבקה שונות, בפרט מכונות הדבקת תוויות. כיצד מכונות אלו מייעלות את תהלכי הייצור והאריזה ומהן האפשרויות העומדות לרשותנו בתחום זה?

להתייחס לכל שלבי הייצור, כולל האריזה והאחסון – חשיבותן של מכונות הדבקה מקצועיות

מכונות הדבקה (הדבקת תוויות) מאפשרות לנו להדביק בצורה אחידה, איכותית ומהירה את התוויות של המוצרים על גבי אריזותיהם, כמו גם על גבי ארגזים המאגדים יחד כמה אריזות מוצרים. על התווית להיות מודבקת בצורה אחידה וישרה, ולהידבק בצורה טובה כך שלא תיפול או תתרופף לאורך כל זמן חיי המוצר – מהרגע שהוא יוצא מפס הייצור ונארז ועד לרגע שהוא מגיע לבית הלקוח ונעשה בו שימוש. מלבד לכך שתווית המוצר מספקת מידע רלבנטי ללקוחות ולסיטונאים בדרך (בעלי חנויות, מנהלי מחסנים וכו’), היא גם משפיעה משמעותית על הנראות של בית העסק והמותג שלנו ואף נדרשת מבחינה משפטית. מוצרים אשר התווית שעליהם נפלה, למשל, אינם יכולים להיות משווקים ולהימכר, כך שמדובר בצורך מהותי של בית העסק ובחלק אינטגראלי ובלתי נפרד מהמוצר עצמו.

כלומר, על מנת להבין את החשיבות של שימוש במכונות תוויות והדבקה מקצועיות אשר יבטיחו כי כלל המוצרים היוצאים מפס הייצור ומשערי המפעל יהיו עם תווית עליהם המודבקת בצורה טובה, יש להתייחס לכלל שלבי הייצור – כולל שלבי האריזה, האחסון והשינוע של המוצרים. אנחנו יכולים לייצר את המוצר הטוב והאיכותי ביותר בעולם, אבל אם הוא יאבד את התווית שלו כאשר ייצא משערי בית העסק שלנו זה יסבך וישבש משמעותית את כל מערך השינוע והמכירה. עלינו להבטיח כי תהליכי הייצור שלנו כוללים גם הדבקה איכותית, עמידה ואחידה של תוויות על גבי המוצרים, ומטרה זו משיגים באמצעות שימוש במכונות תוויות מקצועיות.

מכונות הדבקה ותוויות – מהן האפשרויות העיקריות?

לאחר שהבנו את החשיבות של שימוש במכונות תוויות מקצועיות, כדאי להכיר את האפשרויות העיקריות הקיימות בתחום. בתי עסק יצרניים ומפעלים שונים צריכים מכונות מסוגים שונים, בהתאם לסוג המוצרים המיוצרים, היקף הייצור ופרמטרים רלבנטיים נוספים.

הסוג הפשוט ביותר של מכונת הדבקה הוא ידני – מכונת תוויות ידנית היא מכונה שולחנית המתאימה לכמות קטנה יחסית של מוצרים (אך כאמור מדביקה בצורה אחידה ואיכותית).

הסוג השני הוא של מכונות הדבקה חצי אוטומטיות, לרוב גם כן מכונות שולחניות אשר מופעלות או בצורה ידנית או באמצעות פדל אותו מפעילים עם הרגל.

המשפחה השלישית של מכונות הדבקה היא של מכונות אוטומטיות, המספקות את קצב הפעולה הגבוה ביותר ומתאימות לכמויות גדולות של מוצרים.

כל האפשרויות מבטיחות הדבקה חזקה ועמידה, אך כדאי לשקול איזה סוג מכונה מתאים לכם ביותר בהתייעצות עם אנשי המקצוע מטעמנו.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור