מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונות אריזה בשרינק וואקום – האם גם בית העסק שלכם זקוק למכונה שכזו?

מכונות אריזה בשרינק וואקום – האם גם בית העסק שלכם זקוק למכונה שכזו?

20 בSeptember 2022 כללי

מכונות אריזה בוואקום ואריזה בשרינק הן מסוגי מכונות האריזה המבוקשות והנפוצות ביותר בתעשייה כיום, על מגוון ענפיה השונים. נראה כי יותר ויותר מפעלים, סדנאות ובתי עסק יצרניים באופן כללי עובדים כיום עם לפחות אחד משני סוגי המכונות הללו, וקיימות לכך סיבות מצוינות כמובן. בתור מנהלי או בעלי בית עסק יצרני – כיצד נוכל לדעת האם גם אנחנו זקוקים למכונת אריזה בוואקום ו/או שרינק?

 על מנת להבין מהן מכונות האריזה המתאימות והנכונות ביותר מבחינת תהליכי הייצור והאריזה שלכם כדאי קודם כל להכיר שני סוגי מכונות עיקריים אלו ואת המאפיינים והיתרונות שלהם. לאחר מכן נוכל להתחיל לנסות לקבל החלטה מושכלת בנוגע לרכישה של מכונה מסוג ודגם ספציפיים.

מכונות אריזה בוואקום – מאפיינים ועבור מה הן טובות במיוחד?

מכונת אריזה בוואקום היא מכונה המוציאה את כל האוויר מהאריזה, ומותירה את המוצר בתנאי וואקום. בתנאים אלו, בהם הוא אינו חשוף לאוויר, נמנעים רבים מתהליכי ההתחמצנות הנוצרים כתוצאה ממגע רציף עם אוויר, והמוצר נשמר בצורה טובה יותר לאורך זמן. זה בולט במיוחד במקרה של מוצרי מזון, אשר נוטים להתקלקל מהר במיוחד כאשר נותרים חשופים לאוויר וחמצן. אך אריזה בוואקום משמשת גם במגוון תחומי ייצור אחרים, שכן גם במקרה של תרופות, מוצרי קוסמטיקה ואף מוצרי אלקטרוניקה מסוימים, שמירה על וואקום שומרת טוב יותר על המוצר ומורידה את הסיכויים לבעיות, בלאי ותקלות שונות.

מכונות אריזה בשרינק

סוג נוסף ונפוץ לא פחות של מכונות אריזה הוא של אריזה בשרינק – אותו ניילון ייעודי עבור אריזה אשר נצמד (ומצמיד) בצורה יעילה ביותר, במיוחד לאחר שמחממים אותו בצורה מסוימת על מנת לקבע את צורתו.

מכונת אריזה בשרינק משמשת בשנים האחרונות בכל תחומי התעשייה והייצור, ונראה כי השימוש באריזה מסוג זה רק הולך ומתפשט עם הזמן. מדובר בדרך יעילה ונוחה לאגד כמה פריטים יחד, לכסות ולהגן בצורה מקיפה על פריטים קטנים יחסית ולהבטיח כי פריטים שאנחנו אורזים ושולחים יישארו מקובעים ומאוגדים בצורה טובה לאורך זמן. אריזה בשרינק, גם באמצעות מכונות אריזה אוטומטיות או חצי אוטומטיות, נהוגה כיום בכל ענפי התעשייה והייצור ועשויה להיות רלבנטית פחות או יותר עבור כל מפעל ובית עסק יצרני.

עלות, התאמה למוצר ובחירת רמת מיכון – האם ואילו מכונות אריזה מתאימות לעסק שלנו?

אז לאחר שהכרנו בכלליות מכונות אריזה בוואקום ובשרינק – שתיים מסוגי מכונות האריזה הנפוצות והמומלצות ביותר כיום – כיצד נחליט האם הן מתאימות גם עבורנו?

זה כמובן תלוי בתחום בו אנו פועלים ומייצרים (למשל – האם אריזה בוואקום בכלל רלבנטית עבורנו?), כמו גם בתקציב שאנחנו מעוניינים להקצות למיכון מערך האריזה של העסק. במידה ואנו מגיעים למסקנה כי אחד מסוגי המכונות הללו אכן מתאים ורצוי עבורנו, חשוב לתת את הדעת לרמת המיכון  – אוטומטי, חצי אוטומטי או ידני. כאן באתר תמצאו פירוט מלא על כל אחת מהאפשרויות.  צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור