מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונה לעטיפת משטחים

מכונה לעטיפת משטחים

24 בJune 2023 כללי

כפי שתוכלו לראות כאן בעמוד הייעודי באתר, אנחנו מציעים שלושה סוגים שונים של מכונות לעטיפת משטחים – מכונת זרוע מסתובבת ניידת, מכונת עטיפת משטחים חצי אוטומטית ואף קווים אוטומטיים שלמים עבור אותה מטרה. בעוד מכונות ואביזרי אריזה אחרים הם אולי מוכרים או ברורים יותר לציבור הרחב, מכונת עטיפת משטחים היא פריט פחות מוכר או מובן מאליו. לפחות עבור מי שלא נמצא באופן יומיומי במערך ייצור ואריזה, או מנהל אחד כזה…

 כפי שיוכל להעיד כל מנהל ייצור ואריזה במפעל או בית עסק באשר הוא, עטיפה מקצועית, מהירה, אחידה ויסודית של משטחים היא צורך משמעותי ודרך טובה לצמצם בלאי ותאונות מיותרות ולהגדיל יעילות (ולכן גם רווחיות לאורך זמן). מה התפקיד החשוב כל כך שממלאת מכונה לעטיפת משטחים והאם גם אתם זקוקים למכונה שכזו במערך הייצור והאריזה שלכם?

מדוע צריך מכונה לעטיפת משטחים?

בתי עסק אשר מייצרים ומשלחים כמויות גדולות של חפצים ופריטים, בין אם מדובר במוצרים עצמם ובין אם בכל דבר אחר, מוציאים משערי המפעל מדי יום משטחים רבים ועליהם לרוב ארגזים וקופסאות (כתלות באופי המוצר ואופן אריזתו). בין אם המשטח מועמס על משאית, רכבת, מטוס או כל אמצעי שילוח ותחבורה אחר, נדרש להבטיח כי כל מה שעל המשטח אכן יישאר עליו עד להגעה ליעד. לכן, עוטפים בחומר אריזה זה או אחר כל משטח היוצא מבית העסק, כאשר לרוב מדובר בניילון שרינק באמצעותו מקבעים את הפריטים והארגזים השונים על גבי המשטח (וגם אל המשטח עצמו).

בניגוד לפריט קטן שאנחנו אוחזים ביד, עטיפה מלאה ויסודית בניילון של משטח – פריט גדול ממדים וכבד – אינה דבר פשוט או טריוויאלי כל כך. לוקח זמן לעטוף משטח כמו שצריך, וברבים מהמקרים כאשר בני אדם עושים זאת האריזה אינה ההדוקה והאיכותית ביותר שבנמצא. זה בדיוק מסוג הדברים שמכונה יודעת לעשות הרבה יותר טוב, הן מבחינת איכות האריזה עצמה והן מבחינת מהירות וקצב העבודה. לרוב נדרש לארוז ולשלח לא מעט משטחים מדי יום, כך שעטיפה מהירה ויעילה נדרשת על מנת שלא ייווצר פקק במערך האריזה.

האם גם אתם זקוקים למכונה לעטיפת משטחים?

התשובה לכך תלויה כמובן במאפייני בית העסק שלכם – כמה מייצרים מדי יום? כמה ומה שולחים על גבי משטחים? מה בדיוק מעמיסים על המשטחים וכמה משטחים מוציאים מדי יום?

עבור מרבית בתי העסק היצרניים, מכונה לעטיפת משטחים מציגה שדרוג משמעותי וייעול מורגש בקצב ואיכות תהליכי האריזה.

במידה ואתם מתלבטים, הן בנוגע למכונת עטיפת משטחים באופן כללי והן בנוגע לסוג המכונה המסוים המתאים ביותר עבורכם, מוזמנים כמובן ליצור עימנו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי ופרטני. אנשי המקצוע שלנו ישמחו לדבר ולשמוע אתכם, לשבת אתכם ולמצוא יחד את אמצעי האריזה המתאים והטוב ביותר עבור מערך הייצור והאריזה שלכם.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור