מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מיכון מומלץ לבניית מערך אריזה יעיל ומתקדם בבית העסק

מיכון מומלץ לבניית מערך אריזה יעיל ומתקדם בבית העסק

24 בFebruary 2024 כללי

מערך אריזה מודרני, מתקדם ואפקטיבי בפעולתו הוא תנאי בסיסי לפעילות שוטפת סדירה ויעילה, ובפרט להתרחבות והצמיחה של כל בית עסק יצרני. אמצעי המיכון בהם נעשה שימוש כיום בתחום הייצור והאריזה הם רבים, מגוונים ומתקדמים ביותר. בית עסק המעוניין לבנות מערך אריזה יעיל ומתקדם יכול לעשות זאת יחסית בקלות ובמהירות, ותוך הוצאה לא גבוהה יתר על המידה.

 להלן מספר דוגמאות לפריטי מיכון מתקדמים ומומלצים אשר עשויים בהחלט לשדרג כל מערך אריזה וייצור קיים, כמו גם לסייע להקים מערך אריזה חדש אשר יהיה יעיל ומותאם להרחבה עתידית של היקף הייצור וכמובן לטיפול אפקטיבי ומספק בהיקף הייצור הקיים:

מכונת סימון – על כל פריט ומוצר היוצא כיום מבית עסק ומשווק לחנויות ולקוחות מסומנים לפחות כמה וכמה פריטי מידע שונים (כמו גם פריטים הקשורים למערך האחסון והשינוע של בית העסק עצמו). למשל – סימון של תאריכי ייצור ותפוגה על גבי המוצר, ברקוד וכד’.

על מנת לסמן על כמות גדולה של פריטים (כל מוצר ואריזה, כל קרטון וקופסא המאגדים יחד מספר מוצרים וכו’…) בצורה אחידה וברורה, נעשה כיום במסגרת מערכי אריזה שימוש בסוגים שונים של  מכונות סימון. מכונת סימון הזרקת דיו היא כיום אחד הסוגים האיכותיים והמומלצים ביותר, ותבטיח כי אינכם מוציאים אף מוצר ללא סימון איכותי, ברור ואחיד. חשוב ביותר!

מכונה להדבקת תוויות – סוג נפוץ ומומלץ נוסף של מכונה באמצעותה מסמנים בצורה יעילה את המוצרים והארגזים הרבים העוברים ממערך הייצור דרך מערך האריזה ולמחסן או לשילוח החוצה מהמפעל. מכונה להדבקת תוויות מדביקה בצורה מוקפדת ואיכותית את כל התוויות והמדבקות שאנחנו מוצאים על מוצרים כיום. למשל – התווית שניתן למצוא על כל בקבוק משקה או המדבקה הכוללת את שם המוצר והלוגו של החברה, שניתן למצוא פחות או יותר על כל מוצר בסופר…

מכונת אריזה בואקום – מבחינת אריזת המוצר עצמו באריזה, ישנן דרכים (ומכונות) שונות לעשות זאת. בתחומי ייצור מרכזיים רבים, נעשה כיום שימוש בסוג זה או אחר של מכונת אריזה בואקום – מכונה אשר שואבת את כל האוויר מהאריזה ואז אוטמת אותה במצב של וואקום, וכך מבטיחה כי המוצר נשמר בתנאים הסטריליים והמוקפדים ביותר. במקרה של מוצרי מזון למיניהם, אריזה בוואקום מעכבת משמעותית את התהליכים הטבעיים אשר גורמים למוצר להתיישן ולהתקלקל, וכך בעצם מגדילה את אורך חיי המוצר.

מכונת פלופאק – מושג כללי שכדאי להכיר בתחום מכונות האריזה והייצור. מכונת פלופאק היא לרוב מכונת אריזה אוטומטית אשר מריצה מוצרים רבים במהירות על גבי מסוע נע, ואורזת אותם אחד אחד במהירות ובצורה אוטומטית (ולכן אחידה, מופקדת ואיכותית, ברמה אליה לא ניתן להגיע באמצעות עובדים אנושיים בלבד…). רבים מסוגי מכונות האריזה האוטומטיות כיום הן מכונות פלופאק, ולדוגמה ניתן למצוא ב”גרסה” זו גם מכונת אריזה בוואקום. מכונות אלו מתאימות להיקפי ייצור ואריזה גדולים יחסית.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף, כמו גם המלצה וסיוע מקצועי בבחירת מכונת אריזה וייצור מתאימה ביותר עבורכם.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור