מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מהן מכונות שרוול ואיזו פונקציה הן ממלאות בתהליך הייצור?

מהן מכונות שרוול ואיזו פונקציה הן ממלאות בתהליך הייצור?

20 בJanuary 2024 כללי

בין שלל סוגי מכונות הייצור והאריזה הקיימות כיום בעולם התעשייה, ניתן למצוא לא מעט מכונות יעילות במיוחד אשר גם נמצאות בשימוש נרחב יחסית, אך עדיין אינן מוכרות לרבים מהאנשים בתחום. מכונות שרוול (Sleeve applicator) מהוות דוגמה מתבקשת לכך, שכן מדובר בסוג מכונה מתקדם ונפוץ אשר שמו אינו מוכר יחסית. לאור זאת, מומלץ בחום להכיר סוג זה של מכונות עבור כל מי שמתפעל ומנהל פס ייצור ואריזה של מוצרים ממגוון תחומים שונים (מזון, משקאות, פרמה, תרופות, קוסמטיקה ועוד).

מהן מכונות שרוול?

כפי שתוכלו לראות כאן באתר בעמודים של מכונות השרוול שאנו משווקים, מכונה מסוג זה היא מכונת ייצור אוטומטית וגדולה אשר כוללת מסוע נע על גביו מוזנים המוצרים. המכונה מלבישה על כל פריט ופריט שרוול חלקי או מלא, המהווה למעשה את האריזה החיצונית המיידית של המוצר עצמו (דוגמת אותה עטיפה צמודה שניתן למצוא על בקבוקי משקה, מוצרי מזון למיניהם, מכלים וקופסאות בהן נמכרים מוצרי קוסמטיקה וכיוצ”ב) ועושה זאת כמובן בצורה מדויקת ואחידה לחלוטין. כשמדובר באלפי פריטים היוצאים מפס הייצור מדי יום, האחידות משחקת תפקיד חשוב…

לאחר הלבשת השרוול על הפריט המיוצר, הוא עובר למנהרת כיווץ שרוולים ייעודית. באמצעות קיטור או חשמל (תלוי במכונה) מכווצת אריזת השרינק שהולבשה על גבי הפריט, וכך הופכת מקובעת, עמידה ויציבה לחלוטין. במנהרת הכיווץ החום הוא במידה מדויקת ופיזורו נעשה גם כן בצורה האופטימאלית על מנת לכווץ ולקבע את השרוול המולבש על גבי הבקבוק/מכל באופן הטוב והעמיד ביותר.

מכונת שרוול מצוידת גם במערכת להבים חדים וייעודיים, אשר יודעים להפריד את השרוול שהולבש על גבי אותו פריט מהגליל הגדול (הגליל של חומר האריזה ממנו עשוי השרוול עצמו…).

מכונת שרוול מתקדמת יודעת לעבוד עם מגוון חומרי אריזה שונים, כל החומרים העיקריים והנפוצים מהם מייצרים אריזות ייעודיות למכלים ובקבוקים בתעשייה.

תרומה משמעותית לאחידות ואיכות התוצרים המתקבלים מפס הייצור

מכונת שרוול טובה תורמת במספר דרכים שונות לפס הייצור ולבית העסק כולו:

האחידות של אינספור הפריטים שמוציאה המכונה מדי יום עבודה מאפשרת לבית העסק לספק מוצר אחיד ועקבי ללקוחות ולחנויות, מה שהכרחי עבור כל בית עסק בסדר גודל בינוני ומעלה המעוניין לצמוח ולהתפתח.

כמו כן, מכונה טובה ומתאימה שכזו מאפשרת לצמצם את הבלאי המתקבל במערכי ייצור ואריזה בהם אין מכונה אוטומטית ייעודית ואיכותית אשר “יודעת” לארוז באופן עקבי ומוקפד אינספור פריטים ברצף.

השרוולים המולבשים על גבי מכלי המוצרים מהווים בדרך כלל את ה”פנים” של המוצר. זוהי בעצם האריזה החיצונית המיידית של המוצר שאנחנו קונים בסופו של דבר, ועליה מופיע הכל – השם והלוגו של בית העסק ושל המוצר הספציפי, הצבעים המזוהים עימו, פרטי מידע ופרטים שיווקיים שונים, רשימת רכיבים וכיוצ”ב. לכן, חשוב ששרוולים אלו יהיו אחידים ויולבשו בצורה איכותית על גבי המכל.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף, כמו גם המלצה וסיוע מקצועי בבחירת מכונת שרוול מתאימה ביותר עבורכם.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור