מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מהם יתרונות השימוש במכונת תוויות ?

מהם יתרונות השימוש במכונת תוויות ?

23 בJuly 2023 כללי

מכונות תוויות (הידועות גם כמכונות הדבקה או “מכונות להדבקת מדבקות”) נמצאות בשימוש שוטף באינספור בתי עסק בארץ ובעולם. למעשה, החל מהיקף ייצור מסוים ומעלה, השימוש במכונת תוויות מתאימה הוא מומלץ ביותר וכמעט הכרחי, על מנת שלא לבזבז הרבה מאוד משאבים מיותרים כמו זמן העבודה של עובדי הייצור והאריזה.

 כפי שתוכלו למצוא כאן באתר, אנחנו משווקים כמה סוגים שונים של מכונות תוויות והדבקה. מהם היתרונות הברורים של שימוש במכונה מסוג זה ומהם ההבדלים העיקריים שכדאי להכיר בין סוגים רמות המיכון השונות של מכונות התוויות שאנו מציעים?

 מהירות ואיכות הדבקה שלא ניתן להשיג באופן ידני – יתרונות השימוש במכונת תוויות

היתרון המרכזי והמשמעותי ביותר של שימוש במכונת תוויות, בין אם מדובר במכונה ידנית, אוטומטית או חצי אוטומטית, הוא כי היא מדביקה את התוויות על גבי המוצרים ואריזות המוצרים בצורה מהירה, אחידה, חזקה ועמידה.

כפי שכל מי שעוסק בייצור סדרתי והמוני יודע היטב, על מנת שנוכל בפועל לשווק ולמכור את המוצרים שאנחנו מייצרים על כל מוצר ומוצר להכיל לפחות תווית או מדבקה אחת, דוגמת זו המפרטת פרטים ונתונים הכרחיים (למשל, במקרה של מוצרי מזון תמיד נמצא תווית המפרטת רכיבים, ערכים תזונתיים, תאריך תפוגה וכיוצ”ב). גם המיתוג של המוצר עצמו ובית העסק המייצר ומשווק אותו, מופיע לרוב על גבי מדבקה או תווית זו או אחרת המודבקת על גבי המוצר, כמו גם על גבי האריזות והקרטונים.

במיוחד כאשר מייצרים כמויות גדולות של פריטים ומוצרים (מאות, אלפים ויותר מכך), הדבקה עמידה ואחידה של התווית על גבי כל מוצר ומוצר הופכת להיות משימה מאתגרת ביותר, המצריכה השקעה מסוימת של משאבים. מכונת תוויות מהווה את ההשקעה היעילה ביותר של משאבים בהקשר זה – רכישה חד פעמית של מכונה, אשר מעתה והלאה תבצע עבורנו את ההדבקה הנדרשת על גבי אינספור המוצרים השונים, בצורה האחידה והיסודית ביותר. צמצום משמעותי של פחת ובלאי (מוצר ללא תווית עליו לרוב לא יוכל להימכר כלל), כמו גם של שעות עבודה וכוח אדם הנדרש לצורך מטלה זו.

מכונת תוויות ידנית, חצי אוטומטית ואוטומטית

אנחנו מציעים שלושה סוגים שונים של מכונות תוויות. המכונה הידנית מתאימה להיקף הייצור הנמוך ביותר (בהשוואה למכונות האוטומטיות והחצי אוטומטיות), אך כוללת גם כן אפשרויות הדבקה שונות. למשל – הדבקה של שתי מדבקות על גבי כל אריזה, הדבקת מדבקה עוטפת מסביב למיכל, הדבקה משני צדדים שונים של האריזה או המיכל וכיוצ”ב.

המכונה החצי אוטומטית פועלת כמובן מהר יותר. מדובר במכונה שולחנית המופעלת באמצעות פדל לרגל ומאפשרת גם כן הדבקה במספר סגנונות שונים, ועל גבי מכלים בצורות שונות לחלוטין.

מכונת התוויות האוטומטית שאנו משווקים פועלת בקצב המהיר ביותר כמובן, מסוגלת להדביק על גבי רובם המכריע של סוגי המכלים והאריזות ומתאימה להיקפי ייצור גדולים יחסית.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור