מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מכונות אריזה בוואקום – מדוע מדובר באחת מטכניקות האריזה השימושיות ביותר?

מכונות אריזה בוואקום – מדוע מדובר באחת מטכניקות האריזה השימושיות ביותר?

24 בDecember 2022 כללי

אחת הקטגוריות המרכזיות בעולם מכונות האריזה, אשר רלבנטית עבור הרבה מאוד מפעלים ובתי עסק יצרניים, היא של מכונות אריזה בוואקום. כידוע, זוהי משפחה של מכונות אשר המשותף להן הוא כי הן מוציאות לחלוטין את כל האוויר של האריזה ומותירות את המוצר בפנים במצב של וואקום – לא חשוף לחמצן וסגור בצורה הרמטית לחלוטין. כיום, מדובר באחת משיטות האריזה היעילות ביותר עבור סוגים רבים של מוצרים.

 מה הופך כיום מכונות ואקום לאחד הסוגים היעילים ביותר של מכונות אריזה תעשייתיות ועבור אילו סוגי מוצרים אריזה מסוג זה רלבנטית? אילו סוגי מכונות ואקום אנו מציעים כאן למכירה וכיצד מומלץ לבחור את סוג המכונה המתאים ביותר עבור פס הייצור שלכם?

 מדוע דווקא אריזה בוואקום?

הסיבה העיקרית לכך שאריזה בוואקום היא אחת מטכניקות האריזה המרכזיות והנפוצות ביותר כיום בתחומי תעשייה שונים היא בעיקר היתרונות שבהיעדר חשיפה לחמצן. כל חומר אורגני, וגם חומרים לא אורגניים רבים, מתחיל לעבור תהליכי חמצון כאשר נחשף לאוויר וחמצן, ואלו שוחקים אותו ומתחילים להוריד את אורך חייו. הדוגמה הטובה והמוכרת ביותר היא כמובן מוצרי מזון – כאשר מזון חשוף לאוויר תהליכי ההבשלה (והריקבון שיגיע לאחר מכן) נעים בקצב מואץ לעומת מצב של היעדר חשיפה לחמצן. כך, שהייה בוואקום (מצב בו הפריט אינו נחשף לחמצן כלל) מאריכה את אורך חיי המוצר, בחלק מהמקרים גם בעשרות רבות של אחוזים. זה מאפשר לשלוח מוצרים למקומות רחוקים בעולם, להציע למכירה מוצרים מסוימים למשך זמן רב יותר בלי שיתקלקלו (כלומר – להרחיק את תאריך התפוגה שלהם) וכך לנצל טוב יותר את המלאי המיוצר.

אריזה בוואקום רלבנטית עבור מגוון מוצרים שונים. כבר הזכרנו מוצרי מזון כמובן, וזה נכון למזון מכל הסוגים, וגם למוצרי שתייה למיניהם. בנוסף, גם מוצרים אלקטרוניקה רבים נארזים בוואקום על מנת למנוע זיהומים שעלולים לשבש את פעילות המוצר (רלבנטי במיוחד במקרה של שבבים, חלקים פנימיים של האביזרים האלקטרוניים שאנחנו קונים וכיוצ”ב) וכך כמובן גם תרופות ותכשירים רפואיים מסוגים שונים.

סוגי מכונות ואקום ובחירת המכונה הנכונה עבורכם

קיימים כמובן סוגים רבים ושונים של מכונות וואקום, הרלבנטיים עבור מפעלים ופסי ייצור שונים. אנו מציעים כאן כמה סוגים שונים של מכונות וואקום אוטומטיות וחצי אוטומטיות, כאשר הבחירה מבין שני הסוגים נעשית לרוב על פי פרמטרים בסיסיים וידועים כמו היקף הייצור היומי, תוכניות להתרחבות בעתיד הנראה לעין וכד’.

על מנת לבחור בחכמה את מכונת הוואקום המתאימה והנכונה ביותר עבורכם אנו ממליצים בחום ליצור קשר להתייעצות מקצועית. אנו שמחים לסייע לכל לקוח להתאים ולמצוא את מכונת האריזה המתאימה והנכונה ביותר עבור צרכיו. במקרים רבים אנו אף עובדים יחד עם הלקוח להתאמה פרטנית של מכונת הוואקום עבור הצרכים והמאפיינים של פס הייצור שלו.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור