מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מדוע כדאי לצייד את מערך האריזה של העסק במכונה לעטיפת משטחים?

מדוע כדאי לצייד את מערך האריזה של העסק במכונה לעטיפת משטחים?

22 בApril 2023 כללי

כמעט בכל מערך ייצור ואריזה ניתן להכניס פריטי מיכון אלו או אחרים אשר ישפרו וייעלו את העבודה במידה מסוימת. כמובן שלא כל עסק בכל היקף פעילות וייצור זקוק לכל סוגי המכונות שאנחנו מציעים כאן, אך במקרים רבים ועבור אינספור מפעלים מכונות אריזה מסוימות יכולות להתגלות כמועילות במיוחד, יותר ממה שחשבנו. מכונה לעטיפת משטחים מהווה דוגמה מצוינת לכך.

 מדוע מכונה לעטיפת משטחים רלבנטית עבור בתי עסק יצרניים רבים, ומומלצת מאוד לשימוש ברגע שמתחילים לייצר מעבר להיקף בסיסי מסוים? מהם היתרונות של מכונות ממשפחה זו וכיצד הן יכולות לייעל משמעותית את מערך האריזה והייצור כולו?

יעילות, צמצום בלאי ועוד – סיבות עיקריות לעבוד עם מכונה לעטיפת משטחים

לא חסרות סיבות לעבוד עם מכונה לעטיפת משטחים בבית העסק היצרני, אשר אורז ומשלח מדי יום לפחות מספר משטחים.

סיבה ראשונה שניתן לציין היא יעילות – מכונה שכזו עוטפת משטח בצורה אחידה ומקצועית ובמהירות רבה בהרבה מזו של כל עובד אנושי. כאשר מדובר בפס ייצור גדול ופעיל אשר מוציא כמויות מספיקות של תוצרים על מנת לארוז מספר משטחים מדי יום (או שעה…), אריזה יעילה ומהירה של המשטח היא הכרחית לצורך יצירת “זרימה” שוטפת במערך הייצור כולו, ומניעת היווצרותם של צווארי בקבוק.

סיבה נוספת וקשורה היא צמצום של הבלאי והפחת המאפיינים את מערך הייצור. עובדים אנושיים, טובים ומסורים ככל שיהיו, לא מסוגלים לארוז משטחים רבים, אחד אחרי השני לאורך היום, בצורה יסודית, אחידה ומקצועית כמו שהמכונה עושה. העטיפה של המשטח היא ששומרת עליו ועל הארגזים והמוצרים הרבים שהוא מכיל, כך שאריזה אחידה ויסודית (כמו שרק מכונה יודעת לעשות) מבטיחה לשמור על התוצרים באופן הטוב ביותר, וכך לצמצם למינימום תאונות מיותרות ובלאי. מכונת עטיפה מותחת את ניילון הסטרץ’ באופן אופטימאלי ומקסימאלי (פי 3.5 מאורכו המקורי), וכך מביאה גם לניצול הטוב ביותר של חומרי האריזה (גם אלו עלויות העשויות להצטבר לכדי סכומים משמעותיים מדי שנה…).

מכונות עטיפה עובדות על פי תוכניות מוגדרות שונות, בהתאם לבחירתנו, כך שניתן להתאימן לארוז משטחים שונים בצורות שונות, כאלו שיהיו האידיאליות והמתאימות ביותר עבור כל סוג של משטח.

איזה סוג של מכונת עטיפת משטחים מתאים עבור המפעל שלכם?

כפי שתוכלו לראות כאן באתר, אנחנו מציעים מספר סוגים שונים של מכונות לעטיפת משטחים – מכונות אשר עוטפות באופן אוטומטי או חצי אוטומטי את המשטחים עליהם אורזים את אריזות המוצרים (או כל דבר אחר). כיצד תוכלו להחליט איזה סוג ספציפי של מכונת אריזה הוא המתאים ביותר ספציפית עבור מערך הייצור שלכם? ובכן, זה תלוי כמובן בהיקף הייצור היומי ובקצב העבודה הכללי, כמו גם בסוג המוצרים הנארזים.

ההמלצה שלנו היא ליצור עימנו קשר לצורך קבלת ייעוץ מקצועי. לאחר שנבין מהם המאפיינים של מערך הייצור שלכם, נוכל יחד למצוא ולהתאים את מכונת עטיפת המשטחים הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור