מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / מדוע חשוב לעבוד עם מכונת סימון דיו טובה?

מדוע חשוב לעבוד עם מכונת סימון דיו טובה?

25 בApril 2024 כללי, מאמרים סטארפק

רבות נכתב ונאמר אודות מכונות אריזה אוטומטיות גדולות, המהוות חלק מרכזי ועיקרי ממערך הייצור והאריזה כולו. אך מעבר לעבודה עם מכונות אריזה המבצעות את פעולות האריזה העיקריות, דוגמת אריזה בוואקום או מכונות פלופאק אשר מחלקות את התוצר ואורזות אותו לבד, חשוב להכיר גם את התועלת הפוטנציאלית של עבודה עם מכונות אשר אולי פחות מוכרות בתחום, אך חשובות לא פחות.

 מכונת סימון דיו היא דוגמה טובה למכונה מעולם מכונות הייצור והאריזה אשר אמנם אינה אורזת בעצמה מוצרים רבים מדי שעה כמו מכונות אוטומטיות גדולות למיניהן, אך בהחלט מבצעת פונקציה חשובה מאין כמוה אשר לבדה יכולה לייעל באופן נדרש והכרחי את הפעילות במפעל כולו. מדוע דווקא מכונת סימון דיו ומה החשיבות של מכונות מסוג זה, אותן אולי מחשיבים בעלי מפעלים רבים (שלא בצדק) למשניות או פחות חשובות?

לא רק ייעול אלא גם מינימום נדרש של סדר וארגון – התועלת הפוטנציאלית במכונת סימון דיו

כמו מכונות רבות אחרות בעולם מכונות האריזה והייצור, גם מכונת סימון דיו מבצעת פונקציה אשר נתפסת לא פעם בטעות כפונקציה משנית או פחות חשובה מהאריזה בפועל שמבצעות מכונות אריזה מתקדמות למיניהן. למעשה, מדובר בטעות מובהקת המאפיינת בדרך כלל בעלי עסקים ומנהלים חסרי ניסיון, אשר אינם מעריכים בצורה טובה את ההכרחיות של שמירה על סדר וארגון במחסנים ובמערך האריזה והייצור עצמו.

באמצעות מכונת סימון דיו מסמנים בקלות, במהירות ובאופן ברור לקריאה, הן מוצרים ואריזות פרטניות והן ארגזים ופריטים נוספים. ניתן להזין אילו נתונים שרוצים (למשל – תאריך ייצור ותפוגה, מקום ייצור, מספר קטלוגי וכיוצ”ב), והמכונה מדפיסה אותם בקלות ובמהירות על גבי האריזה או הפריט הרצוי. ישנם סוגים שונים של מכונות אלו, כולל מכונה ידנית אותה ניתן לשאת בקלות ביד ולעבור במהירות מפריט לפריט.

הפונקציה הזו, של סימון על גבי מוצרים ואריזות, אינה בגדר מותרות או אקסטרה ארגון וסדר בו יכולים לנקוט כאשר ישנם עובדים עם זמן פנוי… ממש לא – בפועל, סימון מוצרים ואריזות הוא הכרחי מכמה סיבות ובחינות שונות. אחת מהן היא כמובן החיוב בחוק לסמן פריטי מידע מסוימים על גבי מוצרים, וסיבה מרכזית נוספת היא שמירה על הסדר והארגון הבסיסיים במערך האריזה והאחסון של בית העסק. בלי סימון ברור ויעיל (כלומר, מכונה המאפשרת לסמן בקלות, במהירות ובאופן ברור וקריא), לא ניתן לשמור על סדר וארגון יותר מדי, במיוחד בבית עסק פעיל אשר מייצר עוד ועוד תוצרת חדשה מדי יום.

מאחר ומדובר בצורך הכרחי וגם בדרישה של החוק בישראל (ובכל מדינה אחרת בעולם), כל מפעל ובית עסק יצרני בכל מקרה מסמן את המידע הנדרש על גבי המוצרים ו/או האריזות והארגזים.

אך מעבר לשימוש במכונת סימון דיו מתקדמת, מקצועית ואיכותית, המתאימה להיקף העבודה ולשאר הפרמטרים הרלבנטיים, עשוי לייעל בין לילה את העבודה כולה. זה מבטיח כי נוכל לשמור על סדר וארגון בשטחי הייצור והאריזה, וכי העובדים במערך האריזה יוכלו לעמוד בקצב של שאר חלקי מערך הייצור הכולל.

זה לא סתם ייעול משמעותי – זה ייעול הכרחי עבור כל בית עסק יצרני המעוניין להמשיך להתרחב ולצמוח.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף, כמו גם המלצה וסיוע מקצועי בבחירת מכונת סימון דיו מתאימה ביותר עבורכם.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור