מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / לעבור לעבוד עם מלחם ניילון אוטומטי

לעבור לעבוד עם מלחם ניילון אוטומטי

23 בOctober 2023 כללי

אחת ממכונות האריזה היעילות והמבוקשות ביותר שאנו משווקים היא מלחם שקיות, המסוגל להלחים שקיות מסוגים שונים – ניילון, אלומיניום וכיוצ”ב. אינספור בתי עסק, מתחומי ייצור שונים ומגוונים, אורזים מדי יום עבודה אינספור פריטים בשקיות אטומות. תהליך אריזה זה עשוי לגזול הרבה מאוד זמן עבודה יקר. למעבר למלחם שקיות ניילון אוטומטי מספר יתרונות נוספים, מלבד לחיסכון החשוב והנרחב בזמנם של העובדים.

 במידה ואתם שוקלים האם לעבור לעבוד עם מלחם ניילון אוטומטי, כדאי להכיר את היתרונות השונים שטומן בחובו מעבר מסוג זה. כאשר עוברים כמות ייצור יומית מסוימת, מעבר לעבודה עם מלחם אוטומטי הוא מתבקש ואף הכרחי, עבור בית עסק המעוניין לעבוד ביעילות ולמקסם רווחיות.

מעבר לעבודה עם מלחם שקיות אוטומטי – יתרונות עיקריים

יתרון ראשון ומרכזי של עבודה עם מלחם ניילון אוטומטי, הוא זה שצוין לעיל – עבודה עם מכונה אוטומטית שכזו חוסכת זמן עבודה יקר של עובדי מערך הייצור והאריזה, וחיסכון יומיומי זה עשוי להצטבר לכדי הרבה מאוד לאורך זמן, ולחסוך לבית העסק לא מעט משאבים.

מלבד לחיסכון הנרחב בזמן עבודה, מלחם ניילון אוטומטי גם עושה את העבודה בצורה יסודית, מדויקת ואמינה יותר מאשר עובדים “אנושיים”. זה לא בגלל שהעובדים אינם עושים עבודה טובה, אלא פשוט מכיוון שמכונה (מסוג אמין ואיכותי, כמובן) מבצעת פעולות קבועות כמו הלחמה של שקיות באופן אחיד, מדויק להפליא ו”מושלם” במובנים מסוימים, בהשוואה לעבודה אנושית אשר מטבעה אינה אחידה ולכן אינה מבטיחה סגירה מושלמת ומדויקת של מאה אחוז מהשקיות המצריכות איטום. כאשר מדובר בפס ייצור של בית עסק אשר מוציא עשרות, מאות ואלפי פריטים ביום, עבודה עם מכונה אוטומטית חוסכת את הבלאי הבסיסי שתמיד יהיה במידה כזו או אחרת בעבודה ידנית. גם זה מתרגם בסוף לחיסכון בזמן, בכסף ובפריטי מוצרים “פגומים”.

כיצד מומלץ לעשות את המעבר?

במידה ובמסגרת הפעילות השוטפת של בית העסק שלכם אתם נדרשים לאטום מספר גדול של שקיות מדי יום, מומלץ כאמור לעבור לעבוד עם מלחם ניילון אוטומטי. אך על מנת להבטיח כי המעבר אכן ישיג את המטרות העיקריות (חיסכון בזמן עבודה, צמצום של הבלאי וכו’…), כדאי להתאים את דגם המכונה הספציפי שרוכשים למאפיינים הייחודיים לעבודה במערך הייצור והאריזה שלכם. יש לוודא כי אותו מלחם אכן מיועד להלחים גם את אותו סוג מסוים של שקיות בהן אתם משתמשים, וכי אותו מלחם אכן אמור ומסוגל לעבוד בקצב העבודה אליו אתם רגילים (או אליו אתם שואפים).

לאחר שרוכשים את המלחם, יש להכשיר את עובדי מערך האריזה לתפעל אותו בצורה מקצועית ומוקפדת, בהתאם להוראות המדויקות של היצרן.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף, כמו גם המלצה וסיוע מקצועי בבחירת מלחם ניילון המתאים ביותר עבורכם.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור