מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / כיצד יכולה מכונת תוויות לייעל גם את תהליכי הייצור שלכם?

כיצד יכולה מכונת תוויות לייעל גם את תהליכי הייצור שלכם?

24 בDecember 2022 כללי

בעליהם ומנהליהם של בתי עסק יצרניים תמיד מחפשים אחר עוד ועוד דרכים ושיטות לייעל את פעילות הייצור, להוריד עלויות, להגדיל הספק וכמויות, ובשורה התחתונה – להגדיל את הרווח. סוגים שונים של אמצעי מיכון מהווים כיום את אחת הדרכים העיקריות לייעול תהליכי ייצור ואריזה, ואנחנו מציעים כמובן מבחר רחב של מכונות כאלו, ממגוון סוגים ומינים. מכונת תוויות היא אחד מסוגי המכונות הפחות ידועים ומוכרים, אך כזה שיכול לייעל משמעותית כמעט כל  סוג של ייצור.

 מהי מכונת תוויות וכיצד היא מייעלת את פעילות הייצור של בית העסק? אילו סוגי מכונות תוויות אנו מציעים וכיצד תבחרו את המכונה המתאימה ביותר ספציפית עבורכם?

מה הפונקציה שממלאת מכונת תוויות ומדוע מדובר בשיפור וייעול משמעותיים?

מכונת תוויות, כשמה כן היא, מיועדת להדבקה של תוויות ומדבקות מסוגים שונים, כפי שניתן למצוא על גבי כל קרטון ואריזת מוצר בימינו. כשחושבים על זה, פחות או יותר כל מוצר שאנחנו קונים כיום מגיע באריזה עם לפחות מדבקה אחת או שתיים, וזה נכון אפילו לרבים מסוגי הירקות והפירות, אשר נמכרים באריזות ניילון או קלקר. כמובן שמלבד למדבקה/תווית על המוצר עצמו ישנן גם אלו שהודבקו על גבי הקרטונים השונים בהם הגיעו המוצרים, כך שמבחינת המפעל המייצר תמיד יש צורך בהדבקת כמה תוויות ומדבקות שונות עבור כל פריט שמיוצר.

בפסי ייצור ומפעלים המייצרים באופן סדרתי והמוני (ואלו הם רובם המכריע של בתי העסק היצרניים בימינו) הדבקה של כל התוויות הללו מוסיפה לא מעט זמן לתהליך הייצור, ולכן “עולה” לבית העסק במשאבים רבים (זמן וכוח עבודה אשר מצטברים על גבי מאות או אלפי מוצרים המיוצרים מדי יום). מכונת תוויות טובה מאפשרת להדביק במהירות ובצורה אחידה ויסודית מדבקות ותוויות מסוגים שונים, על גבי אריזות מסוגים שונים ובכמויות גדולות. מדובר בחיסכון יחסית קטן עבור כל פריט המיוצר, אך כזה המצטבר במהירות להרבה מאוד זמן כאשר מדובר בייצור המוני.

מכונות תוויות מסוגים שונים ובחירת המכונה המתאימה ביותר

קיימים כאמור כמה וכמה סוגים שונים של מכונות הדבקת תוויות, כאשר החלוקה הנוחה ביותר היא לפי רמת האוטומציה שלהן – החל ממכונת תוויות ידנית (מכונה שולחנית באמצעותה מבצעים את ההדבקה באופן ידני, פריט אחרי פריט), דרך מכונות חצי אוטומטיות וכלה במכונות תוויות אוטומטיות לחלוטין (בעלות ההספק הגבוה ביותר).

כמובן שבחירת סוג מכונת התוויות המתאים ביותר עבורכם צריכה להיעשות בהתאם למאפיינים הספציפיים של המפעל ופס הייצור שלכם – מהם סוגי המוצרים המיוצרים, כמה אנחנו מייצרים מדי יום ומדי שעה, כמה ואילו סוגי מדבקות ותוויות אנו מעוניינים להדביק וכיוצ”ב.

אנו שמחים כמובן להעניק ייעוץ מקצועי מסור בנושא, ולעבוד בסבלנות וביסודיות עם כל לקוח להתאמת המכונה הנכונה והמדויקת ביותר עבור צרכיו. מדובר בהכנסת שדרוג של ממש לתהליך הייצור – שווה להשקיע בתהליך הבחירה.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור