מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / האם גם מערך הייצור שלכם זקוק למכונת שקילה וכיצד לבחור את הדגם הנכון?

האם גם מערך הייצור שלכם זקוק למכונת שקילה וכיצד לבחור את הדגם הנכון?

17 בSeptember 2023 כללי

מכונות שקילה ואריזה הן כיום פריט מיכון נפוץ באולמות ייצור רבים בארץ ובעולם, ומסיבות מובנות – עבור בתי עסק יצרניים רבים שקילה מדויקת, מהירה ואחידה של פריטים שונים היא חלק מרכזי והכרחי בתהליך האריזה. ללא שקילה איכותית ומדויקת, ייווצרו במהרה חוסר סדרים אשר ישבשו את פעילות הייצור כולה, ועשויים כמובן להביא להפסדים בלתי הכרחיים.

 בתור הבעלים, המנהלים הכלליים או מנהלי הייצור של בית עסק מסוים – כיצד נוכל לדעת האם גם בבית העסק שלנו הגיע הזמן לרכוש ולהכניס לפעילות מכונת שקילה מקצועית ומתקדמת, מהסוג שאנו משווקים כאן? במידה ומגיעים למסקנה חיובית – כיצד מומלץ לבחור את מכונת השקילה המתאימה ביותר מבין האפשרויות השונות?

באילו בתי עסק נדרש ומומלץ לעבוד עם מכונת שקילה?

מובן מאליו כי מכונות שקילה משמשות בבתי עסק המייצרים מוצרים במה שנקרא “תפזורת” – כמות גדולה ממוצר מסוים אשר עשוי מפריטים רבים קטנים, מאבקה או מנוזל. דוגמאות נפוצות לכך הן כאמור תבלינים, אבקות מסוגים שונים ומגוונים, מוצרי מזון המיוצרים בתפזורת כמו דגני בוקר, מוצרי קוסמטיקה נוזליים הנמזגים בצורה מדודה ומדויקת למכלים וכיוצ”ב.

עם זאת, לא בכל בית עסק המייצר מוצרים מסוג זה תמיד משתמשים במכונות שקילה. זה תלוי בשאר המיכון שכבר קיים במערך הייצור והאריזה, באופי המדויק של המוצר הנשקל ובמספר קריטריונים מרכזיים נוספים. סביר להניח שאתם – המנהלים ועובדי הייצור, יכולים לענות על שאלה זו טוב יותר מכולם. אך במידה וקיימת התלבטות, יש לנסות ולבחון האם החלוקה של המוצר ה”כללי” (של אותה “תפזורת”) לאריזות פרטיקולריות היא שלב בתהליך הייצור אשר מעכב את המערך הכללי, ויוצר למשל “פקקי תנועה” וצווארי בקבוק באופן תכוף. במידה וכן, ייתכן בהחלט כי קיים מקום וצורך להכניס ייעול ומיכון מתקדם יותר לנקודה הספציפית בתהליך בה שוקלים את חומרי הגלם או המוצרים הסופיים. כך גם במידה ומתכננים להרחיב את היקף הייצור בעתיד הנראה לעין, יש להתחשב בכמויות השקילה שנצטרך לבצע, ולהיערך מבעוד מועד.

כמו כן, במידה ומתגלות לאורך זמן בעיות במוצרים שהעסק משווק הקשורות במשקל של מוצרים ספציפיים, זה אמור להפנות את זרקור תשומת הלב שלנו לחלק של השקילה בתהליך הייצור והאריזה. במקרים רבים כאלו, החלפה של מכונת השקילה למכונה מדויקת ומתקדמת יותר תעשה את העבודה ותסייע להימנע מבעיות נוספות כאלו בעתיד.

בחירת מכונת השקילה המתאימה ביותר

במידה ומגיעים למסקנה כי נדרש להכניס מכונת שקילה למערך האריזה (או להחליף מכונה קיימת), יש לבחור בסוג מכונת השקילה המתאים ביותר. לשם כך אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר. אנשי המקצוע האדיבים שלנו ישמחו לסייע לכם להבין האם בכלל קיים צורך במכונת שקילה עבור בית העסק שלכם, ובמידה וכן – מה מהדגמים והאפשרויות הקיימות עשוי להתאים בצורה הטובה ביותר. אין תחליף להתייעצות נקודתית עם אנשי מקצוע המגיעים מתחום מכונות האריזה והייצור, ומכירים את סוגי המכונות ואת השיקולים השונים בצורה הטובה ביותר. רק כך תוכלו להבטיח כי מערך הייצור והאריזה שלכם מצויד במיכון הטוב והמתאים ביותר.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף, כמו גם המלצה וסיוע מקצועי בבחירת מכונת שקילה המתאימה ביותר עבורכם.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור