מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / האם גם העסק שלכם זקוק למכונת הלחמה לשקיות?

האם גם העסק שלכם זקוק למכונת הלחמה לשקיות?

15 בAugust 2023 כללי

רכישת המיכון המתאים ביותר עבור מערך הייצור והאריזה של בית העסק שלכם היא אחת הפעולות הבסיסיות ביותר הנדרשות לצורך ייעול והגדלת פרודוקטיביות ורווחיות. אחד מסוגי מכונות האריזה הנפוצות ביותר שאנו משווקים, כזו הרלבנטית עבור רובם המכריע של בתי העסק היצרניים (ובפרט מתחום המזון והמשקאות), הוא מכונה להלחמת שקיות.

כיצד נוכל להבין האם מכונה להלחמת שקיות היא פריט מיכון ומכשור הרלבנטי ונחוץ גם עבור מערך האריזה של בית העסק שלנו? במידה וכן – כיצד יש לבחור את סוג המלחם המתאים ביותר למאפיינים ולצרכים הייחודיים עבור אותו בית עסק ספציפי?

האם קיים שימוש שוטף בשקיות מכל סוג במסגרת תהליכי הייצור והאריזה?

המכונות שאנו משווקים להלחמת שקיות מיועדות להחלמה, סגירה ואטימה של כל סוגי השקיות, הן שקיות ניילון מסוגים שונים והן שקיות אלומיניום, לדוגמה. בבית עסק אשר עושה שימוש שוטף ואינטגראלי בשקיות מכל סוג, למשל לצורך אריזה של חלקי מוצר מסוימים (או של המוצר הסופי, כמובן), שימוש במלחם שקיות מתאים כמעט תמיד יבטיח ייעול ושיפור משמעותי בתהליכי האריזה. מלחם שקיות טוב יודע כיצד לסגור ולאטום באופן מספק כמות גדולה של שקיות בקצב עבודה גבוה, והתאמה מקצועית של סוג המלחם הספציפי תבטיח כי תהליכי הייצור והאריזה לא “ייתקעו” בצוואר בקבוק בשלב סגירת השקיות.

מוצרים או חלקי מוצרים אשר ארוזים בתוך שקית סגורה ומולחמת נשמרים ומוגנים בצורה הטובה ביותר, ומוכנים לאריזה ושילוח בתוך האריזות החיצוניות. גם כאשר מדובר במלאי וברכיבים/מוצרים אשר צפויים לבלות זמן ארוך על גבי המדף במחסן המפעל או בחנות, שקית מולחמת ואטומה היא אחד מפתרונות האריזה היעילים והמומלצים ביותר.

לכן, השאלה העיקרית שצריכה להישאל היא – האם במסגרת תהליכי הייצור והאריזה בבית העסק שלנו, נעשה בשלב זה או אחר שימוש שוטף וקבוע בשקיות מכל סוג שהוא? במידה וכן, סביר ביותר  להניח כי שימוש במכונה להלחמת שקיות היא צעד מתבקש והכרחי, אשר רק ייעל את מערכי הייצור והאריזה ויאפשר להגדיל פרודוקטיביות.

כיצד לבחור את מלחם השקיות המתאים ביותר לצרכינו?

בתי עסק שונים ומערכי ייצור ואריזה שונים מתאפיינים בצרכים שונים וייחודיים, ואנו מציעים מגוון סוגי מלחמי שקיות נבדלים ושונים לחלוטין (וברמות אוטומציה שונות). כיצד לבחור את זה המתאים ביותר לצרכים הייחודיים לבית העסק שלכם?

ובכן, זה תלוי בכמה גורמים ופרמטרים. בפרט – סוג השקיות העיקריות אותן מלחימים (החומר ממנו הן עשויות), גודלן דל השקיות וקצב העבודה (כמה שקיות נדרש להלחים בשעה, בממוצע). בהתאם לנתונים הללו ניתן כבר להבין אילו סוגי מכונות להלחמת שקיות יהיו רלבנטיות יותר.

כמו כן, ניתן ומומלץ ביותר ליצור עימנו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי ופרטני. אנשי המקצוע מטעמנו ישמחו לשמוע את הפרטים והנתונים הייחודיים לבית העסק שלכם, על מנת לייעץ ולהגיע יחד עמכם למסקנה המדויקת ביותר בנוגע לסוג המלחם הספציפי המתאים ביותר עבורכם.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור