מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / אריזה יעילה בואקום – איזה סוג מכונת ואקום מומלץ עבורכם?

אריזה יעילה בואקום – איזה סוג מכונת ואקום מומלץ עבורכם?

23 בFebruary 2023 מאמרים סטארפק

אריזה בואקום היא מסוגי תהליכי האריזה היעילים, המתקדמים והמומלצים ביותר עבור אינספור מוצרים וענפי ייצור שונים. בהתאם, כולל תחום מכונות האריזה והייצור גם כמה וכמה סוגים שונים של מכונות ואקום, הנבדלות ביניהן בגודל, הספק, סוג המוצרים אותם הן יודעות לארוז וכיוצ”ב. כיצד נוכל לדעת איזה סוג של מכונת אריזה בואקום הוא המתאים ביותר עבור הצרכים הספציפיים של תהליך הייצור שלנו?

 כמובן שעל מנת לבחור את מכונת הואקום האידיאלית והמתאימה ביותר עבור העסק שלכם כדאי ליצור עימנו קשר, ולהתייעץ ישירות. אך עוד לפני כן, כדאי להכיר את סוגי מכונות הואקום העיקריות שאנו משווקים (העיקריות הנמצאות בשימוש בתעשייה כיום), וכמה מהמאפיינים והפרמטרים העיקריים הרלבנטיים לבחירה מושכלת של מיכון אשר באמת יתאים לתהליכי האריזה והייצור שלנו.

ידניות או אוטומטיות, גדולות או קטנות – פרמטרים עיקריים למכונות אריזה בואקום

כאן באתר תוכלו למצוא בקטלוג שלנו לפחות חמישה סוגים שונים של מכונות אריזה בואקום, כל אחד מהם מתאים לתנאים מעט שונים, תהליך אריזה שונה והיקף ייצור שונה.

למשל, עבור היקפי ייצור גדולים יחסית מומלץ לבחון מכונת ואקום אוטומטית, ואנו מציעים כאן כמה אפשרויות שכאלו – מכונת ואקום אוטומטית הכוללת מסוע נע על גביו המוצרים נעים במהירות דרך המכונה, ונארזים בואקום באופן יחסית מהיר, יעיל ואוטומטי לחלוטין. אפשרות נוספת היא של מכונת אריזה בואקום אוטומטית בעלת תא כפול, אשר אורזת שתי אריזות בו זמנית וכך למעשה מכפילה את ההספק האופטימלי המתאפשר.

בקטגוריה של מכונות ואקום חצי אוטומטיות (המתאימות בדרך כלל להיקפי אריזה נמוכים יותר) ניתן למצוא אצלנו שתי אפשרויות שונות – מכונה רצפתית גדולה יותר, או מכונה שולחנית קטנה יחסית המתאימה לאריזות קטנות יותר.

אנו מספקים גם מכונה המהווה למעשה שילוב של אריזה בשרינק עם אריזה בואקום – מכונת כיווץ במים חמים במיכל ייעודי, המתאימה לתהליכים ולמוצרים מסוימים.

אז כיצד נבחר מתוך כל האפשרויות הללו את מכונת הואקום המתאימה ביותר עבור העסק שלנו והמאפיינים הייחודיים של מערך הייצור והאריזה שלנו?

ובכן, כפי שצוין לעיל, מכונות אוטומטיות בדרך כלל מאפשרות הספק אריזה גבוה יותר, ולכן הן הבחירה המתבקשת במקרה של היקפי ייצור ואריזה גדולים, כמו גם כאשר בית העסק רק מתכנן התרחבות עתידית, אפילו אם היקפי הייצור עדיין לא התרחבו בפועל. עדיף להצטייד מבעוד מועד במיכון שיאפשר לנו להגדיל היקפי ייצור בצורה חלקה, במקום להגדיל את היקף ההזמנות שאנחנו מקבלים ורק אז להתחיל לחפש אחר המיכון המתאים…

במידה ואנו זקוקים לקצב מהיר יחסית של אריזה בואקום, המכונה האוטומטית בעלת המסוע הנע עשויה להוות את ההתאמה הטובה ביותר.

המכונות החצי אוטומטיות יתאימו יותר לבתי עסק בהם נדרש היקף מצומצם יחסית של אריזה בואקום, או כאשר תהליך זה חל רק על חלק מהמוצרים.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים

 



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור