מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / אילו פיצ’רים ניתן למצוא במכונות סימון מתקדמות כיום?

אילו פיצ’רים ניתן למצוא במכונות סימון מתקדמות כיום?

25 בNovember 2023 כללי

מכונות סימון משמשות רבים מלקוחותינו לצורך סימון ברור, אחיד ומהיר של אריזות ומוצרים. מכונת סימון טובה מאפשרת לשמור בקלות על סדר במערך הלוגיסטי ובמלאי הנמצא במחסנים, ולוודא כי מערך האריזה, האחסון, השינוע והשילוח פועל בצורה מסודרת ויעילה. כמו סוגים נוספים של מכונות אריזה, גם מכונות סימון הולכות ומשתכללות עם השנים וכיום ניתן למצוא דגמים הכוללים מאפיינים ו”פיצ’רים” מתקדמים למיניהם, כאלו אשר מייעלים את העבודה ומקלים עליה משמעותית.

 אילו מאפיינים ופונקציות שונות ניתן למצוא כיום במכונות הסימון המתקדמות בתחום, מהסוגים שאנו משווקים כאן?

רוחב ההדפסה – עבור מוצרים שונים נדרש סימון שונה, למשל מבחינת היקף וכמות המילים, מספרים או סימונים אחרים שנרצה שיופיעו על גבי כל פריט ופריט. מכונות סימון חדשות מאפשרות כיום רוחבי הדפסה משתנים, ובפרט רוחב הדפסה מוגדל המאפשר לסמן בבת אחת כמה וכמה שורות שונות של טקסט או סימונים אחרים. פיצ’ר זה אינו מאריך את הזמן הנדרש עבור כל סימון (הסימון מתבצע כולו בבת אחת ובתנועה רציפה ומהירה), ויכול לחסוך את הצורך לעבור על כל אריזה פעמיים לצורך סימון נוסף.

גודל ומשקל המכונה – במיוחד כאשר מדובר במכונות סימון ידניות, הגודל והמשקל של המכונה הוא קריטי. העובדים המשתמשים במכונה עשויים להעביר לא מעט שעות מדי שבוע כאשר המכונה בידיים שלהם, לכן חשוב שתהיה זו מכונה קלת משקל ונוחה לאחיזה ככל הניתן. מכונות הסימון המתקדמות שאנו משווקים מזכירות בגודלן מברגה קטנה, וניתן לאחוז אותן בקלות ולהשתמש בהן גם לאורך שעות ברציפות.

מכונת סימון שגם מדביקה תוויות – הדבקה של תוויות (מדבקות) על גבי הפריט המיוצר היא צורך הכרחי גם כן בבתי עסק רבים, ומכונות סימון אוטומטיות מתקדמות מאפשרות לשלב בין שתי הפונקציות הללו ולבצע את שתיהן גם יחד. אלו הן כאמור מכונות אוטומטיות וגדולות יחסית אשר פועלות בקצב גבוה ומסוגלות להדפיס על גבי מדבקות, ואז להדביק את המדבקות האלו על המכלים או האריזות, לפי הצורך.

 גודל מחסנית הדיו – על מנת שעובדי מערך האריזה והלוגיסטיקה לא ייאלצו לעצור כל כמה דקות ולמלא דיו או להחליף מחסנית של דיו, מכונות סימון מתקדמות מגיעות כיום עם מחסנית דיו גדולה אשר מספיקה לסימון של אלפי פריטים. חיסכון בזמן ובעבודה, אשר לאורך זמן מצטבר לכדי כמות בלתי מבוטלת.

הדפסה על חומרים גמישים – כאשר נדרש לסמן ולהדפיס על גבי אריזות קשיחות אין יותר מדי אתגרים “טכניים” מבחינה זו. אך מה קורה כאשר מדובר בחומרי אריזה או מוצרים מחומרים גמישים יחסית? במקרה זה מכונת הסימון האוטומטית עלולה להתקשות ולהיתקע. לכן, קיימים דגמים ספציפיים של מכונות סימון אשר יודעות להדפיס גם על גבי אריזות, משטחים וחומרים גמישים למיניהם, בפרט יריעות גמישות ורב שכבתיות אותן ניתן למצוא באריזות של לא מעט מוצרים.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף, כמו גם המלצה וסיוע מקצועי בבחירת מכונת הסימון המתאימה ביותר עבורכם.



חזרה לכל המאמרים



?אפשר לעזור
סגור