מאמרי מכונות אריזה

סטארפק / מאמרי מכונות אריזה / דגמי מטחנות בשר ותכונות שונות

דגמי מטחנות בשר ותכונות שונות

21 בApril 2020 מאמרים סטארפק

הייעוד העיקרי של מטחנות בשר הוא טחינה עדינה או ערבוב של בשר חי או מבושל. איך בוחרים בדגם המתאים?  יש דגמים רבים של מטחנות מן הסוג הזה ובין היתר הן מתאימות גם עבור טחינה של דגים, ירקות או מזון כלשהו אחר. המטחנה מהווה אלטרנטיבה מצוינת לשימוש בסכין היות והיא מציעה רמה גבוהה מאוד של דיוק ועדינות. היא משמשת לייצור של בשר טחון או מילויים המופקים בין היתר מהעברת המזון לתוך משפך ייעודי.

מטחנת בשר תעשייתית

אלו יתרונות קיימים בדגמים המיוצרים על ידי החברות המובילות:

  • שימוש בפלדת אל חלד
  • חימום אלקטרוני
  • צריכת אנרגיה נמוכה
  • היעדר צורך בהשגחה ופיקוח
  • תפעול ידידותי ותחזוקה פשוטה
  • שימוש במיכל למילוי או ניקוז

ההבדלים בין דגמים

למרות כל היתרונות והתכונות המלוות שימוש במטחנות בשר, יש גם הבדלים בין הדגמים הבאים:

  1. 700 ST – מכונות מן הסוג הזה מתאימות למוצרים עד גובה של 275 מ”מ בלבד. פלטפורמת העבודה נעה בטווח של 630-870 מ”מ, היא מסוגלת לדחוס עד 330 מ”מ של בשר והיא עובדת במקביל עם כמות של 310 ליטר מים. יש לציין כי ההפעלה מבוססת על שימוש במקור מתח חשמלי של V230 ולכן הגודל מתאים בעיקר עבור מסעדות, חדרי אוכל, שירותי קייטרינג, קיבוצים וכדומה.
  2.  10 ST – יש גם מכונות המיועדות לשימוש מצומצם ובראש הרשימה ניצבות מטחנות בשר 10 ST. זו מכונה קטנה יותר מהמטחנה התעשייתית מבחינת מידות, אולם הביצועים שלה לא פחות מרשימים. אפשר לשלב אותה במטבח גדול, קצבייה, בתי קפה ומסעדות ולהשתמש בה לצרכי עיבוד בשר גולמי מכל סוג. היא שוקלת 200 ק”ג והאביזר העיקרי שלה הוא מכיל אוטומטי עם מסוע.

לסיכום, בדקו היטב את המפרט הטכני לפני שאתם רוכשים מטחנות בשר. חברת סטארפק היתה שמחה לייעץ לספק עבורכם הדרכה בנוגע למכונות ומטחנות בשר.



חזרה לכל המאמרים

Tags



?אפשר לעזור
סגור