מכונות שקילה ואריזה

סטארפק / מכונות שקילה ואריזה

בעידן שבו הרגולציה נהפכת לקפדנית יותר, התחרות גוברת והלקוחות מתוחכמים יותר, אתם כבעלי עסקים יצרניים או קמעונאיים זקוקים לפתרונות לוגיסטיים אמינים, מדויקים ויעילים. אלה בדיוק סוג המוצרים שאותם אנו מייבאים ומשווקים בחברת סטארפק תחת קטגורית מכונות שקילה לעסק. עם יותר מ-35 שנות ניסיון בתחום האריזה והתעשייה, אנו יודעים להציע את הטוב ביותר ולהתאים לכל לקוח וכל פרויקט את המיכון האופטימלי מבחינת יעילות, יחס עלות-תועלת והתאמה למשימות לטווח הארוך.

אם אתם מחפשים פתרון חדשני ואמין של מערכות שקילה או מכונות מילוי, פנו עוד היום לסטארפק לקבלת פרטים נוספים והצעות מחיר אטרקטיביות. פתרונות מיכון לשקילה, מילוי ואריזה המובילים אתכם לעידן הנוכחי ואל עבר עתיד מנצח.

שימושים של מכונות שקילה ואריזה

כיום, דיוק משמעותו ייעול בניהול וניצול משאבים של העסק והארגון. הדיוק משפר את הביצועים ואת השורה התחתונה ומאפשר לכם כעסק להתחרות טוב יותר במציאות העסקית המורכבת והדינמית שבה אנו נמצאים. שקילה מדויקת, מהירה ואמינה היא צורך במגוון רחב של תעשיות ויישומים, החל מהמגזר התעשייתי-יצרני ועד המגזר הקמעונאי-צרכני. מערכות שקילה משוכללות ומתקדמות הינן רלוונטיות ומבוקשות בתחומים כגון ייצור ושיווק מזון, מפעלי ייצור, תעשיות פרמצבטיות וכימיות וכן הלאה עם שלל דוגמאות.

בהקשר ישיר לצורך המהותי הקיים כיום במכונות שקילה ומילוי מדויקות ואמינות אשר מציעות ביצועים מהירים ונוחות שימוש מרבית, נציין כמה שימושים שונים של מערכות שקילה למוצרים מגוונים:

בשוק של פתרונות שקילה ואריזה למגזר התעשייתי, היצרני והקמעונאי ניתן לבחור מכונה ספציפית לשקילה ומילוי של מוצר מסוים מאוד וניתן לחלופין לבחור מכונת שקילה של מוצרים מגוונים המאפשרת רב גוניות רבה יותר ביישומים הרלוונטיים והאפשריים שלה. כאשר מכונה המאפשרת שקילה ומילוי של כמה מוצרים מספקת כמובן יותר יישומים אפשריים, יותר חופש פעולה לעסק וגם חוסכת בעלויות רכש הציוד כי במכונה אחת אפשר לבצע כמה משימות.

דוגמא לפעולת מכונת שקילה, אריזה ומילוי 

אנו יודעים כיום לייבא, לשווק ולשרת מכונות מילוי ושקילה אשר מבצעות בתהליך יעיל ופשוט גם את תהליך השקילה של מוצר/חומר מסוים וגם את מילוי האריזות המתאימות בהתאם לצורך ולמשקל שנקבע מראש. אפשרות זו נפוצה בעיקר בתעשיית המזון, בין אם לאריזת חומרי גלם שונים או לאריזה צרכנית של מוצר מוגמר. מכונות שקילה מתקדמות אלה עובדות באופן כללי בתהליך הבא (מכונת שקילה ומילוי ידנית):

  1. מסוע – החומר הרלוונטי מוזן לתוך מיכל הקליטה של המכונה דרך מסוע הזנה שיפועי המופעל ידנית.
  2. הלבשת שקית אריזה – העובד מלביש שקית אריזה או מוצר אריזה מתאים על פתח יציאת החומר הנשקל.
  3. הפעלה – העובד לוחץ על כפתור הפעלת המכונה ותהליך המילוי.
  4. שקילה והזרמה – מופעל אלמנט מרעיד המזרים את החומר הלאה. המכונה שוקלת את החומר הרלוונטי ומזרימה אותו לשקית האריזה.
  5. הגעה למשקל היעד – כאשר המכונה מזהה כי החומר הגיע למשקל שהוגדר מראש, הזרמת החומר מפסיקה וניתן להחליף אריזה להמשך התהליך.

כמובן שיש להגדיר מראש את כמות החומר הרצוי מבחינת משקל ליחידה. מכונות אלה מתאימות לשקילת מגוון אדיר של חומרים: פירות יבשים, אגוזים, תבלינים, ירקות קפואים, עוגיות, פסטה, מוצרי מאפה ואפייה, דגנים ודגני בוקר, חטיפים שונים וכן הלאה.

מכונות שקילה

מכונות משוכללות וממוחשבות

אנו בסטארפק מייבאים ומשווקים מכונות שקילה ומילוי המיישמות טכנולוגיות מתקדמות וממוחשבות, מה שמוסיף לדיוק ולאמינות שלהן ולתרומה של כל מכונה לניהול העסק שלכם. המכונות מכילות מנגנונים מהירים למינון מוצקים ומערכות ממוחשבות המאפשרות מילוי מוצרים אוטומטי לפי משקל מוגדר מראש – דיוק גבוה של מילוי חומרים המוביל לניצול מקסימלי של חומר בתהליך האריזה ומינימום פחת.

אם אתם מחפשים את הטוב ביותר מבחינת מכונות מילוי ושקילה, צרו קשר עוד היום עם סטארפק – המומחים המובילים לפתרונות אריזה מקצועיים – וקבלו הצעה אטרקטיבית. 03-960-5803.

?אפשר לעזור
סגור